carlandrehegle Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Heisann! Har akkurat kjøpt meg e46 328 manuell coupe, men etter noen turer har girstanga begynt å henge seg! Istedenfor å fjøre tilbake til midten står den å fjører helt mot høyere. Dette skjer etter å hatt den i 5. Setter jeg den i 1. Er den tilbake i midten! Noen som vet hva dette kan være? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Gått 250k.. 99mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=248566 Hadde samme på min forrige e46. Gjorde ingenting med det, ble verken verre eller bedre. Har egentlig ingenting å si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Bra det ihvertfall! Viker som det skjer når bilen er kald.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Søkte litt rundt når jeg merka det på min forrige bil og fant egentlig ut at det var vanlig og helt ubetydelig og dyrt få fikset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Fjører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2014 Hm.. Hvor sitter fjørene? Ikke inni kassa håper jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Januar 1, 2014 Share Skrevet Januar 1, 2014 Sitter innenfor et lokk oppe på høyre side av kassen. Min gjør det også, siden jeg fikk kassen, har kjøpt delene, men arbeidslysten for å ta ut kassen har ikke meldt seg ennå... sent by me, with Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlandrehegle Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 hm, får se om egen arb lyst melder seg..tviler litt men hadde vært fint å ha alt i orden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå