Iv3rs3n Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Som overskrift sier, selger unna deler som jeg har etter ribbing av en 318IS. Som vist på bildene under, kom med bud Befinner seg på Nordmøre/Kr.sund Er offshore inntil omkring 15.januar! Så handel/sending må kunne avtales etter den dato M3 vader interiør, alt unntatt fører og passasjerstol desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
6087Ristesund Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Er interissert i m3 listene dine om du har komplett sett til sider å de er strøkne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2013 Mangler desverre ene lista på høyre framskjerm, og om jeg ikke husker feil, den lille lista i ?bakkant? Ble litt vanskelig å tenke nå siden jeg er på sjøen å får ikke sjekket selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 31, 2013 Share Skrevet Desember 31, 2013 Hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iv3rs3n Skrevet Desember 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2013 Hvor i landet?Nordmøre/Kr.sund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå