kortsluttning Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Hei, Noen som har noen anbefalinger? 0-40w castrol edge kansje? http://billigbilpleie.no/product/castrol-edge-fst-0w40-a3b4-4-ltr-3173/
kortsluttning Skrevet Januar 1, 2014 Forfatter Skrevet Januar 1, 2014 Kjøper det heller i Norge, det sto .no på den websida og at det ble levert i løpet av en dag. Men når du kommer til betalinga så står det 4-7 dager og mva osv i tillegg....
Thundercoil Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Det er den du linker du skal ha, ja! Lurt å gå for 10 liter. Da har du nesten 3 liter til etterfylling. Bruker den mye olje, kan det være lurt med 15l. Jeg kjøpte to av de dunkene, betalte moms når jeg hentet. Kom på totalt 962 elns. Var hvert fall rett under tusenlappen. Og det er riiimelig billig i forhold til norske priser. Billigste jeg har funnet, faktisk Kjøpte fra samme siden. Nå står det at de er utsolgt også da, vet ikke om du så det. Tok mellom 7-9 dager før jeg fikk pakken, men det var litt krøkete med helg innimellom. kortsluttning reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå