John Kr Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 Hei og Godt Nytt År til dere alle. Jeg starter det nye året med så rett og slett spørre om noen kjenner til forskjellen på FST vs Professinal oljen til Castrol. Har forsøkt å sette meg inn i dette, men mange "hjemmesider" blander kortene slik at det er vanskelig å få et entydig svar på hvilken av disse oljene som er best. Slik jeg oppfatter det så er Professinal utgaven den samme som tidligere SLX utgaven, men bare byttet navn. FST er vel den nyeste og den som betegnes som den "sterkeste" oljen, men i mange reklame hjemmesider så står det at Professional oljen er "top of the line". Er det noen av dere som har inngående kjennskap til Castrol som kan komme med en forklaring?
stig. Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 så vidt jeg veit og har skjønt så er det samme oljen, bare at FST (Fluid Strength Technology) inneholder da visstnokk noe greier så den har en bedre oljefilm som skal forhindre brytninger/gjennomskjæring i oljefilmen.
Teigland Skrevet Januar 2, 2014 Skrevet Januar 2, 2014 Virker ikke helt som samme olja da professional olja er litt sånn selvlysende grønn i fargen, og fst ser mer ut som en klassisk gammeldags olje. dette er bare det jeg har sett på 10-60 olja når de har vert i bruk, ikke noen inngående kunnskap om dem mer enn enne observasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå