Robin Gruben Skrevet Januar 2, 2014 Share Skrevet Januar 2, 2014 Som tittelen sier, er på titt etter en E87. Tar gjerne i mot forslag på gode biler på finn, eller om akkurat du skal selge din 1-serie. Er veldig fersk i gamet, og gleder meg til å få min første BMW Og hvor mye må man egentlig gi for en? Må man ut med 140 000+ for en ålreit bil, eller holder det med de som ligger på 110? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blakes Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Ved den diferansen så kommer det litt ann på km, utstyr.Jeg har en 2006mod 118d full M-tech med Navi. Den har gått 170 200km.Det skal byttes turbo neste uke, skal bytte noen el.moduler som har gått dukken.Byttet clutch og svinghjul i sommer. Nye dempere rundbaut.Lakkerte front- og bak-fanger, panser og fremskjermer forrige vinter pga steinsprang og småriper.Utover dette så er bilen hel, pen og god å kjøre.Det er en rift i fører stolen, dette er noe jeg har sett igjen på andre 1 serier med M-sport seter.Bilen blir lagt ut om 3 uker ca for 130-140 000,-Hvis det er av interesse.Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 skal det være 5-dørs eller 3-dørs? eg har ein 2008mod e81 med 55.000km på tellaren med div påkostet.Send pm om du er interressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlsius Skrevet Mars 1, 2014 Share Skrevet Mars 1, 2014 Spørs helt hvordan 1 serie du ser etter, med tanke på årsmodel, km-stand, utstyr, motor. Kan kjøpe en 1 serie til 70.000 som har byttet motor et par ganger og en til 170.000 som er strøken. Jeg har en fullutstyrt bmw e87 m-sport med 150.000 på telleren. Bilen er en 2009 modell så har fortsatt 1 år igjen på reklamasjonen. Brukte garantien på 3 år til å bytte dieselpartikkelfilter og bunnpanne(siden noen idioter som skiftet olje ødela gjengene på bunnpluggen/panna). Tidligere eier har byttet clutch og frontrute før jeg kjøpte den(jeg er eier nr 2). Ikke hatt noen problemer med den, byttet bremseklosser og bremsevæske på den for et halvt år siden og hatt vanlig oljeservice. Bilen er strøken med alt av utstyr du får til den bilen, samt 18" sommer og 17" vinter med nye dekk. Legger den ut for salg når vinteren er ferdig for 165.000,-. Link til bilen finnes i signaturen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå