conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 Hei,trenger noen tips. Byttet motor i min E34 535 1989 modell og skulle endelig etter at bilen har stått en stund prøve motoren for å sjekke tilstanden, null start Null gnist, bensinpumpe starter ikke(virker når jeg tester med ledning /jumper den) Får opp meldingen getriebe anleitnung også i displayet,kan det være noe med girkassen som gjør dette??,prøvd å bytte om triggersensoren foran,målt coil og masse feilsøking, trenger litt tips råd Please. Har i dag gått gjennom alt og ser greit ut men kom på at det er en original alarm på den,er vel gjerne denne som har tatt kvelden etter 2 år ikke i bruk? Er det noen mulighet til å koble bort denne for å teste,eller må det kodes om tro?
Vegardb17 Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 Starter den når du jumper bensinpumpa da? Sent from my C6603 using Tapatalk 2
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Nei, det er ikke gnist på plugger heller
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Starter den når du jumper bensinpumpa da? Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Hva står det for igjen den feilmeldingen :getriebe anleitnung
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Hva står det for igjen den feilmeldingen :getriebe anleitnung Ingen gnist på plugger heller.
Vegardb17 Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 Feilmeldinga har noe med girkassen å gjøre. Kan det ha noe med hjernen å gjøre da? Bare tipper jeg, men kunne.prøvd å lånt en med en kompis Sent from my C6603 using Tapatalk 2
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 Feilmeldinga har noe med girkassen å gjøre. Kan det ha noe med hjernen å gjøre da? Bare tipper jeg, men kunne.prøvd å lånt en med en kompis Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Ja det har med girkassa å gjøre den meldingen vet jeg, ellers har jeg kanskje en mulighet med hjernen som krangler ja.den har kanskje stått for lenge og skjedd no der!!
stig. Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 jeg har en 535i (som har vert automat, jeg har alt det orginale automat dillet der enda så vidt jeg vet.forruten kassa da såklart) men er din manuell eller automat ? for hvis du har bygd om fra aut til man, eller har aut, så må den stå i P for å fyra muligens N går også. veit ikke om det kan være noe krøll der kansje
stig. Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 det eller om du har glemt noe hvis du har tatt av motornettet når du har byttet motor
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 jeg har en 535i (som har vert automat, jeg har alt det orginale automat dillet der enda så vidt jeg vet.forruten kassa da såklart) men er din manuell eller automat ? for hvis du har bygd om fra aut til man, eller har aut, så må den stå i P for å fyra muligens N går også. veit ikke om det kan være noe krøll der kansje Hei,det er automat ja og ikke forandret på noe heller så det er litt rart det her,skal ta en xtra sjekk på ledningsnettet å se men mener alt er ok der
stig. Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 ta og gjør det, i tilfelle du har dratt ut noen kontakter der eller noe, jeg mener å huske under konsolen min ligger det ei gammal ledningsslynge til automaten som er beholdt, og laska, uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet, eller så er jo det motornettet der veldig enkelt og tvangskjøre da,hvis man vil
bmwmann24 Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 getriebe anleitnung = manuell girkasse, på google translate.. Hadde du manuell før? Getriebe Anleitung kom automatisk opp på google/translate..
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 getriebe anleitnung = manuell girkasse, på google translate.. Hadde du manuell før? Getriebe Anleitung kom automatisk opp på google/translate.. hei,nei det var automat da også, merkelig
conan12 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Skrevet Januar 3, 2014 ta og gjør det, i tilfelle du har dratt ut noen kontakter der eller noe, jeg mener å huske under konsolen min ligger det ei gammal ledningsslynge til automaten som er beholdt, og laska, uten at jeg skal si det med 100% sikkerhet, eller så er jo det motornettet der veldig enkelt og tvangskjøre da,hvis man vil Ja hvordan kan det tvangskjøres? tror jeg ikke jeg har vært borti før??
stig. Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 hvis du kobler ut hoved kontakta i motorrommet så er det smal sak, da kan du koble strøm rett på styring og pumpe, samnt starte den, skal se litt på dataen min,har skrivi det ned et sted
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå