kriss66 Skrevet Januar 3, 2014 Skrevet Januar 3, 2014 Hei. Er ute etter noen nye høyttalere jeg kan montere i taket. Bilen er en touring, vet ikke hva som passer. Trenger bare noen som spiller bedre enn det som er nå. Har montert dynavin spiller.
Life Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Eg monterte disse: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Hoyttalere/Bilhoyttalere-31242/ De passer med de originale dekslene og gir helt grei lyd
hsd Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Eg monterte disse: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Hoyttalere/Bilhoyttalere-31242/ De passer med de originale dekslene og gir helt grei lyd på biltema kjøper man vannslanger og termodresser, høytalere kjøper man hos fx judysbilstereo.no
Life Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 på biltema kjøper man vannslanger og termodresser, høytalere kjøper man hos fx judysbilstereo.no De av oss som bare skal ha litt bedre lyd i bilen til en billig penge (gjerne provisorisk som hos meg) uten å måtte vente på levering, kjøper gjerne høytalere på Biltema
hsd Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 De av oss som bare skal ha litt bedre lyd i bilen til en billig penge (gjerne provisorisk som hos meg) uten å måtte vente på levering, kjøper gjerne høytalere på Biltema det blir som å hogge ved med hammer, legger man ett par hundrelapper ekstra i potten til en forhandler som ikke driver med hageslanger har man plutselig dobbelt så mye for penga Hørt utrykket den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves? Høytalere bak er alikevell en dårlig deal, kjøp deg heller ett frontsett fremme. Fx Gladen
Life Skrevet Januar 4, 2014 Skrevet Januar 4, 2014 Kommer vell an på hvor kresen du er til lyden Eg kommer dessuten til å bruke noen tusen når byggingen av stereo begynner, fram til da skal det bare være mulig å ha radio i bilen på vei til jobb;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå