moberg267 Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Heisann, noen som vet om dette er mulig og evt hva man gjør med takantennen? Får tak i brukt alt komplett som jeg trenger men lurer på åssen det er å montere med tanke på at jeg har business cd spiller fra før. Setter pris på svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja, det er mulig. Jeg vet ikke helt hva du sikter til med tanke på takantennen, men den du har har nok ikke GPS-antenne i seg, og uansett har den ihvertfall ikke ledningen til det. Det enkleste er å montere en uoriginal GPS-antenne et annet sted i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Okei, og resten er bare plug and play med kabler og komponenter?. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Tja, ikke helt. Det må legges opp litt ledninger her og der, og ettersom du bare har business CD må du jo bytte dashbord, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja okei, får se om jeg tar på meg det prosjektet , men ja det er også med i den pakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 3, 2014 Share Skrevet Januar 3, 2014 Her er en DIY på denne jobben: http://home.comcast.net/~Booster/idrive/E90_idrive_retrofit.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moberg267 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Tusen takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå