Christer R Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 Har ett sett med orginale M felger til E60/61 Står på noen ubrukelige vinterdekk,så er bare felgene som er brukendes. Vurderer å selge de,da eg liker å ha litt store dekk på vinterstid. Felgene må hentes på Os utenfor Bergen,orker ikke sende. Pris? 2-3-4000 eller bud,har ikke anelse hva de er verdt. De har noen små hakk her og der,men hel og pen og ikke kast. Eneste bilde eg fant no er dette,kan ta andre bilder viss det er av interesse. Mail på evochris75@hotmail.com eller 41229507 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Hvis du kjenner noen som skal forbi Kristiansand i løpet av februar, og som kan ta felgene med dit, kan jeg gi 2500 for de om felgene er rette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 Hvis du kjenner noen som skal forbi Kristiansand i løpet av februar, og som kan ta felgene med dit, kan jeg gi 2500 for de om felgene er rette Kjenner ingen i farten som skal den veien,men hadde håpt på ett bud nærmere 4. Så venter litt og ser hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 Kjenner ingen i farten som skal den veien,men hadde håpt på ett bud nærmere 4. Så venter litt og ser hva som skjer Den er grei! Har kjørt to av mine litt skeive, så er litt på leting, men ingen hast, vintersesongen er snart over uansett. Gir deg heller beskjed igjen dersom jeg skulle få tak i noen andre i mellomtiden, frem til da står budet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Februar 6, 2014 Share Skrevet Februar 6, 2014 har du bilder av hakk/skader? vet du bredden på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Februar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2014 har du bilder av hakk/skader? vet du bredden på felgene? Kan ta noen bilder i morgen,bredde vet eg ikke. sikkert noe rundt 8-8,5. Men kan se på det og i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espelae Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Kan ta noen bilder i morgen,bredde vet eg ikke. sikkert noe rundt 8-8,5. Men kan se på det og i morgen. fikk du tatt noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer R Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 fikk du tatt noen bilder? Hadde helt glemt det,holdt på med en bil i helgen. Men fikk tatt noen no i mørket,ikke de beste bildene. Men man får ett inntrykk,og det er ikke mye merker men noen få er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå