stighalv Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Hei! Fikk idag når jeg kjørte hjem en feilmelding i displayet som tilsvarer "punktert". Sjekket da alle dekkene (Ingen tegn til punktering) deretter lufttrykket i alle dekka. Denne feilmeldingen kom da jeg svingte ganske brått på en parkeringsplass hvor jeg skulle snu. På dekk høyre fremme viste lufttrykkmåleren 0 pund da jeg kobblet den på, men etter jeg fylte den opp litt fikk jeg den opp til 10, det som var så rart var at dekket virket helt fult med luft, så det er ingenting som skulle tilsvare at det var 0 pund i dekket. Prøvde etterpå å koble av lufttrykkmåleren og deretter på igjen, men da viste den 10 pund (Det jeg fulgte på rett før jeg tok av lufttrykkmåleren)...... Kan det være ventilen på dekket som har tatt kvelden? alle dekka er harde etter kjøreturen hjem fra jobb (2 mil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Har du run flat dekk? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighalv Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 Veldig usikker faktisk, er det en kjapp måte å sjekke dette på *EDIT Stod på dekket, det var faktisk punkteringsfrie dekk, takk for superkjapp respons! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Da antar jeg du forstod hva svaret var? Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighalv Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 haha yepp! takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 6, 2014 Share Skrevet Januar 6, 2014 Værsågod Sendt fra mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå