slimdiaz Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Hei, har noen merkelige lyder i min BMW E39 1997model, (m52b20) lydene kommer ved kjøring på ujevn vei, er en slags brrr brrrr brrrr lyd, noen som vet hva dette kan være, en kompis av meg hadde samme lyden i sin bil men han fant aldri ut det, kan heller ikke finne noe slakk i bilen... hjelp dette er en utrolig irriterende lyd
Alpejohn Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Hadde stygge lyder selv, klarte ikke og fremprovosere slakke i noen av ledda.Bytta alt untatt armene som går rett ut, bakre arm eller noe sånt. Lyden var der fortsatt.Bytta også styrekuler. Etter jeg bytta alt sammen til skikkelige deler forsvant lyden, så var nok mest sansynelig bakre bærearm eller hva den kalles. Det er vanskelig og si hva det er, må nesten bare sjekke etter slakke, eller bytte en og en del.. Eller man kan jo begynde og feste mikrofoner på hvert stag for og høre etter lyder da, men da er det vel litt mer avansert en hva mannen i gata kan gjøre i garasjen.
slimdiaz Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 hmmmm, skulle visst ikke være så lett dette nei.... hører lyden både foran og bak liksom, noen ganger foran noen ganger bak.... kan dette være lenkearmene ? er jo ikke slakk i de heller :/ har byttet den ene lenkearmen da den var slakk i, har byttet indre og ytre styreledd også (var også slakk i ), men lyd er der fortsatt
Alpejohn Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg enda med og bytte alt av deler, så ble jeg kvitt lyden.
vronn Skrevet Januar 8, 2014 Skrevet Januar 8, 2014 En mulig synder kan være demperlagrene. Jeg har ulyder i min bil som stammer fra disse og som snart skal bli byttet, sammen med selve demperen selfølgelig.
slimdiaz Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Skrevet Januar 20, 2014 En mulig synder kan være demperlagrene. Jeg har ulyder i min bil som stammer fra disse og som snart skal bli byttet, sammen med selve demperen selfølgelig. hmmm, byttet alle demperlagrene, både foran og bak når jeg monterte coilovers på bilen å tror ikke det er de, men takk for tipset
slimdiaz Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Skrevet Januar 20, 2014 Jeg enda med og bytte alt av deler, så ble jeg kvitt lyden. Har en liten slakk i h bærearmsforing, kan være at det er den som lager lyd men jeg tror ikke det er de, hadde slakk i den venstre før og da var det ikke noe ulyd, skal bytte den høyre snart ( var ikke slakki den gøre når det var slakk i den venstre )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå