Girspaken Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Hei. Er på leting etter luftfjæring tim min e34 520 touring Noen som har noen forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 løft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 jeg må bestille snart vær så snill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Hvilken produsent er det? Det følger vanligvis med fra produsenten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 trenger tips til nettopp hvor jeg skal bestille fra og hvilken type jeg skal velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 http://www.luftfahrwerke.de/ Får å få TUV papirer med så må du nok kjøpe innenfor EU. Men å få det godkjent i Norge er ganske verre. Hadde nylig dialog med en fra statens vegvesen. Og det er mye krav får å få dette godkjent på bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 TUV godkjenningen du får med er nok kun på fabrikken, så den er ikke TUV typegodkjent på den aktuelle bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 la meg prøve å spørre omigjen jeg trenger tips på hvor jeg kan kjøpe TUV gokjennt airride understell til min E34 touring ikke jeg trenger tuvpapirer til mitt airride understell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Er ikke sikker på om du får kjøpt til E34 touring, men du får kjøpt sveisekit som du sveiser på dine originale fjærbein. Men disse er ikke TUV-godkjent til bilen, kun fabrikken som er TUV-godkjent. Man får vel ikke til dags dato godkjente airrides. Men sjekk ut ksport i tilfelle det er de eneste jeg kommer på som kan ha, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå