toming Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 Bil: 1999 E46 320i Sedan !!! Får ikke opp førerdør! Verken fra utsiden eller innsiden, når jeg låser døren med nøkkel så låser alle dørene seg, og når jeg åpner med nøkkel så åpner alle dørene seg bortsett fra førerdøren! Noen som har peiling på hvordan jeg kan få opp døren? begynner og bli lei av og klatre igjennom passasjerdør...
Robin L Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 prøvd å låse opp ned nøkkelen? vri 90" til venstre. kan være litt hardt å vri ettersom dette sikkert aldi har vært gjort
Robin L Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 jupp. døra på e39n min klikka en gang. . låste opp mekanisk, og da var alt ok igjen sent.låsen fungerte etterpå. hva som skjedde kan man jo lure på men...
Robin L Skrevet Januar 10, 2014 Skrevet Januar 10, 2014 haha, ser frustrasjonen. var på nippet til å skjære istykker dørpanelet den gangen jeg også... men bare å prøv å lås opp, fikser seg sikkert : )
AdrianK Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Låser selve døren seg opp, men den lukkes ikke opp uansett om du tar i indre eller ytre dørhåndtak? Tror at du enten har vært utsatt for at vaieren som går fra låsekassen og opp til indre dørhåndtak er falt ut av eller røket. Vist døren ikke reagerer på nøkkel engang er det mulig det er låsekassen din i førerdør som tuller seg. For å kunne åpne døren er det en mulighet å kjøre ned vinduet og se om du får trekt ned en metal vaier som du lager en krok på enden av og prøver å få fatt i hanken på låsekassen. Får du ikke det til kan du snakke med NAF eller lignende de skal vite hvordan de kirker opp dører Låser selve døren seg opp, men den lukkes ikke opp uansett om du tar i indre eller ytre dørhåndtak? Tror at du enten har vært utsatt for at vaieren som går fra låsekassen og opp til indre dørhåndtak er falt ut av eller røket. Vist døren reagerer på nøkkel engang er det mulig det er låsekassen din i førerdør som tuller seg. For å kunne åpne døren er det en mulighet å kjøre ned vinduet og se om du får trekt ned en metal vaier som du lager en krok på enden av og prøver å få fatt i hanken på låsekassen. Får du ikke det til kan du snakke med NAF eller lignende de skal vite hvordan de kirker opp dører
toming Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Skrevet Februar 9, 2014 Har kjøpt ny vaier og satt inn, alt er fikset takk får svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå