Silverboy Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Har bestillt noe greier til bilen fra Tyskland og har sendt det poste restante til Strømstad. Problemet er bare at selv om jeg var enig med selger om at han skulle sende med DHL og valgte adresse til ett DHL ombud så klarte han å sende med FEDEX... Altså kommer jo trolig ikke noen til å ta i mot pakken der den blir sendt. Noen som vet hvem som tar i mot / utleverer for FedEx i Strømstad? Må få omadressert kjapt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Blir vel sendt til postkontoret i strømstad da vel? Samme bygget som systemet og ica eller hva fai det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Litt usikker, men har hørt at Fedex krever signatur, og det skriver ikke posten på. Kan jo skjønne det iofs.. Hvis ikke Fedex har avtale med posten da. Ikke så lett å finne info. Får mulig sveive i gang pc'n for å se om de nettsidene til Fedex er litt mer informative da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Januar 10, 2014 Share Skrevet Januar 10, 2014 Se om du finner ut noe på http://www.fedex.com/se/.. Står kanskje noe der.. Har ikke sjekket selv da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2014 Det hjalp å åpne sidene på PC isteden, da kom det en "finn ett Fedex kontor"... ...men hjalp lite at det var på Lillestrøm eller i Gøteborg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Skal pakker komme på posten i sverige(Strømstad) må du ha sendt pakken med deutche post. Grunnet dhl,fedex, ups osv er konkurrenter til posten så da tar de ikke imot pakker. Så da må man hente på dhl, fedex i Gøteborg somregel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Dhl har utlevering på eurocash, og det var dit pakken skulle bli sendt, med dhl som jeg ble enig meg avsender om.. Fryktelig irriterende, men han virker innstilt på å ordne opp ( ellers blir det jo dårlig tilbakemelding) så regner med at dersom jeg ikke får ordnet ett annet sted de kan levere så sender han på nytt. Statoil i skee hadde jo også mottak før ihvertfall vet jeg, så mulig de tar i mot for Fedex også.. Så blir det ett salg av en stor korv med mos meny Edit: når jeg tenker meg om så er vel den stasjonen nedlagt, men er det Statoil som ligger på andre siden av nye E6? Noen som husker hva slags stasjon det er i så fall? Har også sett at det er noe som heter "posterestante-strømstad AB", som man kan sende til. De tar betalt avhengig av vekt.. Men er de til å stole på? Noen som har hørt noe positivt / negativt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Mottaket i Skee har blitt lagt ned, og det meste av pakker blir nå levert til EU-terminalen i Strömstad. www.eu-terminalen.se Poste Restante bruker jeg mye selv, og det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Med poste restante, tenker du da på "firmaet" eller tenker du på konseptet? Har fått noe til eu terminalen før, men det var fra bussgods.. Veldig vag hjemmeside må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 www.posterestantestromstad.no/ Det jeg mener med "firmaet".. Vil vel tippe det er en "trygda" som ser sitt snitt til å få inn litt kr på dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Tenker på konseptet, at du sender det til deg selv Poste Restante. DHL sendte til EU-terminalen sist, men den pakken var fra Sverige. Var der faktisk i går og hentet en pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Får høre med Fedex om de har ett forslag. Tar eu terminalen betalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Du fikk vel et sporingsnummer på paketen du venter? Da er det da ikke vanskelig å finne ut hvor den er/kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Ja, men om de ikke finner egnet sted returneres den til Gøteborg.. Også må ny frakt betales opp igjen. Må derfor finne ett sted de kan ta den i mot, og erfaringsmessig er det ikke sikkert den jeg ringer til hos Fedex vet om et egnet sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 EU-terminalen tar 200,- SEK kontant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå