Gå til innhold

FedEx i Strømstad?

Silverboy
 Share

Anbefalte innlegg

Har bestillt noe greier til bilen fra Tyskland og har sendt det poste restante til Strømstad. Problemet er bare at selv om jeg var enig med selger om at han skulle sende med DHL og valgte adresse til ett DHL ombud så klarte han å sende med FEDEX... Altså kommer jo trolig ikke noen til å ta i mot pakken der den blir sendt.

Noen som vet hvem som tar i mot / utleverer for FedEx i Strømstad?

Må få omadressert kjapt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker, men har hørt at Fedex krever signatur, og det skriver ikke posten på. Kan jo skjønne det iofs.. Hvis ikke Fedex har avtale med posten da. Ikke så lett å finne info.

Får mulig sveive i gang pc'n for å se om de nettsidene til Fedex er litt mer informative da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dhl har utlevering på eurocash, og det var dit pakken skulle bli sendt, med dhl som jeg ble enig meg avsender om.. Fryktelig irriterende, men han virker innstilt på å ordne opp ( ellers blir det jo dårlig tilbakemelding) så regner med at dersom jeg ikke får ordnet ett annet sted de kan levere så sender han på nytt.

Statoil i skee hadde jo også mottak før ihvertfall vet jeg, så mulig de tar i mot for Fedex også.. Så blir det ett salg av en stor korv med mos meny ;)

Edit: når jeg tenker meg om så er vel den stasjonen nedlagt, men er det Statoil som ligger på andre siden av nye E6? Noen som husker hva slags stasjon det er i så fall?

Har også sett at det er noe som heter "posterestante-strømstad AB", som man kan sende til.

De tar betalt avhengig av vekt.. Men er de til å stole på? Noen som har hørt noe positivt / negativt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men om de ikke finner egnet sted returneres den til Gøteborg.. Også må ny frakt betales opp igjen.

Må derfor finne ett sted de kan ta den i mot, og erfaringsmessig er det ikke sikkert den jeg ringer til hos Fedex vet om et egnet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...