Djwik Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 har klart å sette meg i den situasjonen at jeg ikke har bil som fungererså er på utkikk etter en veldig veldig billig bil under 10 lappermå ha skilter og være eu ok ut mars eller lengermotor å gir må funke bra må ha manuelt girintresert i det meste av kurante bilerhar en e39 523ia i montrealblausom skal inn på eukontroll nå til ukafår den eu godkjent men har ikke råd til å sette skilter på dener ingen skyldige av gifter på den eller noemen den har ikke vert på veien på 1 årså må betales års avg for 2014 +omreg for og få skiltene på denønsker 25.000 for bilenbilen har gått 291000topp og topp-pakning er fiksa på 289000 motor går bramontert nytt forstilling settbyttet bremse rør bakbyttet bremser foran + nye abs sensorerfjærer bak er byttarust i gulv er sveisetbilen er ikke strøken er noen kosmetiske feil på bilenellers er lakken finbilen har hella facelift lykter foran og bak som funker brahar skiftet frem seter og dørpaneler i bilener også stor kjøre komputer i bilenhar sommer og vinterhul med bra dekk ikke noe fancy men funkerHolder til i tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quatro84 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 http://bimmers.no/topic/775451-bmw-320ia-1993-alt-utstyr-eu-ok-2015-kr16000/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Kunne vert noe for meg men er desverre for langt unna Også må jeg ha bil til under 10 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Tønsberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Altså. blir jo max 5 lapper for og få skilter på den da. Du får vell ikke bil som er betalt årsavgifta for 2014 til under 5 lapper regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 skulle hjerne skilta bilen jegmen har ikke 5000 til det akkurat nå så derfor må jeg bare selge den utenogså er jeg ute etter noe billig skrot som går fra a til b frem til 20 mars også bare hogge det etter på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå