Gå til innhold

Hvordan oppfriske kjedelig e39 interiør?

raamstad
 Share

Anbefalte innlegg

Et bilde av ditt nåværende interiør vil nok helt sikkert hjelpe dersom du skal få gode innspill og tips. Ettersom du allerede har sort skinninteriør ville jeg nok tatt utgangspunkt i dette, med mindre du ikke finner et usedvanlig lekkert interiør i creme, brunt etc. Hva slags interiørlister du har spiller selvsagt en rolle, men å få dem i sort høyglans eller i titan vil være en inntertier. Videre vil jeg hevde at sort taktrekk (fortrinnsvis alcantara) er et must. Har du dette på plass ville jeg sett på detaljer som chromering rundt høytallerdeksel (fra E38) som står i stil til dørhåndtak og eventuelt ringer i instrumentpanel. Belyste innvendige dørhåndtak skaper en fin atmosfære. Fokuser på utstyr som er mulig å ettermontere (conturseter fra E38, integrert garasjeportåpner, rollo etc.). På denne måten får du spritet opp interiøret betraktelig!

Bmw_m5_interior_e39-terabass.jpg

MPRESIV_Interior_05.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel er vel enten og kjøpe et annet interiør eller å trekke om det du har det er kanskje det dyreste alternativet men da er det jo fritt frem
skinn og alcantara er uvanlig og se på e39 har lagt merke til på nyere biler at det er veldig populært  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...