raamstad Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 (endret) Heisann, har en bmw e39 med litt kjedelig interiør.. lurte på om noen hadde noe tips på om noe kan gjøres for og få et mye kule mere sports interiør? takk på forhånd Endret Januar 12, 2014 av Sjøbuse Endret lite informerende topic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 11, 2014 Share Skrevet Januar 11, 2014 Kjøpe sportsintreør vil nok gjøre susen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 had sort helskinn i bilen men kunne tent meg noe som skiller seg litt ut, har sett litt lenge på eventuelt nytt interiør... kan det være lønnsomt å får trekt om nytt skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Ikke sikkert dette er solgt http://bimmers.no/topic/770177-bmw-e39-m5-interiør-blåsvart/?hl=%2Bm5#entry2815614 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 tror det er solgt! send pm på det for en stund siden men ikke fått svar :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 http://www.blocket.se/sodermanland/Bmw_e39_m5_komplett_inredning_fran_2002_51531893.htm?ca=1_8&w=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Et bilde av ditt nåværende interiør vil nok helt sikkert hjelpe dersom du skal få gode innspill og tips. Ettersom du allerede har sort skinninteriør ville jeg nok tatt utgangspunkt i dette, med mindre du ikke finner et usedvanlig lekkert interiør i creme, brunt etc. Hva slags interiørlister du har spiller selvsagt en rolle, men å få dem i sort høyglans eller i titan vil være en inntertier. Videre vil jeg hevde at sort taktrekk (fortrinnsvis alcantara) er et must. Har du dette på plass ville jeg sett på detaljer som chromering rundt høytallerdeksel (fra E38) som står i stil til dørhåndtak og eventuelt ringer i instrumentpanel. Belyste innvendige dørhåndtak skaper en fin atmosfære. Fokuser på utstyr som er mulig å ettermontere (conturseter fra E38, integrert garasjeportåpner, rollo etc.). På denne måten får du spritet opp interiøret betraktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 vel er vel enten og kjøpe et annet interiør eller å trekke om det du har det er kanskje det dyreste alternativet men da er det jo fritt fremskinn og alcantara er uvanlig og se på e39 har lagt merke til på nyere biler at det er veldig populært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 her er bilde av min e39 innvendig! som du ser har jeg fikset lys i dørlommene, de innvendige listene skal ordnes en annen farge så det skiller seg litt ut, alcantara taktrekk blir ordnet om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Her har du jo allerede et meget godt potensiale, men etter mitt syn ødelegger "rånebelysningen" hele interiøret. I tillegg bør du få byttet (eller lakkert) dekorlisten på rattet slik at den står i stil med resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 dekorlisten på ratter vil bli lakkert! om eventuelt kjøpt av nytt interiør vil jeg bytte dørpanel ogda droppe belysningen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Lyset kan du jo godt ha der da det er en god idè, men det burde i det minste vært i tilsvarende samme farge som resten av interiørbelysningen og kanskje noe svakere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 ja, det er jo en god idee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå