philip_91 Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Da fant jeg ut at jeg måtte ha en bruksbil ved siden av prosjektet(E36 318is) Og med det så ble det en E91 320d 05 model med 163 nydelige hestekrefter Fikk bilen ganske så fra en auksjon side (www.auksjonen.no) så ble veldig fornøyd da jeg hentet den uten og ha sett den ! bilen er godt utstyrt : ABS-bremser Airbag foran Airbag side Antiskrens Antispinn Elektriske Justerbare speil Elektriske vinduer Hengerfeste(Avtagbart) Klimaanlegg Lettmet. felg sommerLettmet. felg vinter Midtarmlene Multifunksjonsratt Navigasjon Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Sommerdekk Startsperre Stereoanlegg Stålbjelker Takluke Takrails Vinterdekk Motor/coupe varmer Handsfree xenon Sikkert mer som jeg har glemt Her her hvertfall noen biler Har endelig fått bilen hjem.. planen er vel egentlig ikke stor ettersom jeg ikke vil koste på den så mye, men litt må gjøres...hehe Skal hvertfall få inn noen grøftlys,plastidippe grillen i svart også få tak i noen feite felger.. Kom gjerne med tips og inspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limbo Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Ett lite felg inspill fra meg, syns desse er utrolig bra på e90/91/92! http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/214/1713046http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/214/2113969 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Vil ha på noen kant felger heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Gratulerer med flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
philip_91 Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå