Robin L Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 (endret) hei. har to beige skinnseter fra m5. er litt slitte, men skinnfarge burde gjøre susen. skinnet er veldig mykt ennå. er en søm som er raknet litt mener jeg, og ett lite hull i pass.stolen.de er elektriske. men husker jeg rett så fungerer ikke uttrekkputa. dette kan jeg prøve å sjekke. kan jo evt bare være bryteren? Endret Mars 8, 2015 av space-ace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2014 Fikk antydet her innpå at de er verdt 2-3k. Så bud ? Skal få prøve å sjekke de uttrekkputene på sitteputa, mener å huske det var noe galt med de. Har aldri brukt setene selv, selger fordi de er feil farge... De står forresten i Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2014 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 bump. går billig. har skinnfarge på vei i posten. blir de ikke solgt snart blir de prøveprosjekt til å farges sorte. har også originale comfort skinn stoler til e34. beige skinn. litt anne farge enn disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet Mars 21, 2014 Share Skrevet Mars 21, 2014 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Kristiansund. Kan levere i nærheten i tilfelle. Men da må jeg ha beskjed i god tid så jeg får ordnet med bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 17, 2014 Forfatter Share Skrevet April 17, 2014 bump. går veldig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Raudstein Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 Hei har du de vanlige e34 setene enda? trenger egentilg bare de bak men kan ta komplett og.... pris på det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 har de vanlige framsetene enda ja. ikke bakseter dessverre : / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Raudstein Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 så du har ingen bakseter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2014 nop. baksetene til m5-stolene ble med bilen på skroten dessverre. litt dumt men.. er beige du skal ha og eller? kanskje litt vrien farge å finne det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Raudstein Skrevet Juli 17, 2014 Share Skrevet Juli 17, 2014 samma ka farge egentilg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå