TommyVangen Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Skal hellakkere billen iløpet av våren, men er noe usikker på fargen... Tenkte å gå for en original BMW farge, men er veldig lite inne på disse... Bilen er originalt Cosmos svart (Carbonsvart pr. dags dato), så jeg vil ha en mørk farge av en eller annen sort. Gjerne noe litt spesielt om det finnes. Så kom med fargeforslag Bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Bilen var jo meget pen som den er, men om jeg skulle komt med forslag så hadde jeg personlig likt en mørk blå av noe slag. F.eks. Monaco Blue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Svart ! Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Bahamabeige på e38 har jeg ikke sett før! Tror den hadde kledd bilen bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Ville gått for 303 cosmossvart som orginalt. Bil med byttet farge har en tendens til å miste verdi har jeg sett. Virker som de ofte blir tatt for å være skadet eller fulle av rust og har blitt omlakkert pga det. Jeg har 317 orientblå på min 740. Liker den godt. Er dette den bahamabeige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Sjøbuse, det der er en annen farge. Her har du bahamabeige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 12, 2014 Share Skrevet Januar 12, 2014 Ble litt skuffet når jeg så hvilken farge bilen hadde, ettersom jeg ville foreslå carbonsort! Jeg synes mørkeblå er pent og riktig på større BMWer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Ville gått for 303 cosmossvart som orginalt. Bil med byttet farge har en tendens til å miste verdi har jeg sett. Virker som de ofte blir tatt for å være skadet eller fulle av rust og har blitt omlakkert pga det. Jeg har 317 orientblå på min 740. Liker den godt. Kan nok stemme dette... Han som lakkerte denne sist har ikke gjort ordentlig arbeid, og rusten kommer nå frem igjen. Derfor jeg skal legge litt jobb i den, og prøve å redde den. Det blir nok en mørk farge på denne ja, og heller mest mot noe mørkeblått. Sjøbuse, det der er en annen farge. Her har du bahamabeige Dette var en utrolig fin farge! Men jeg er redd den skal bli for lys... Men takk for forslaget, du gjorde det ikke enklere for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Om du skal endre farge ville jeg nok gått for orientblå som jeg har. Mørk fin blåfarge. Slik er den i sollys Slik i mørket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg heller nok mest mot noe mørkeblått ja. Får en prøve fra House of Kolor til helgen som er noe litt spesielt, så vi får se om det kan bli noe suksess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Var pen i carbonsvart fra før, men estoril hadde vært tøft. Eller alpina blå Estoril Alpina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 E38 kler Estoril fargen jævlig godt Uff, e38 frister mer å mer for hver dag nå Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Synes det beste er å lakkere i den fargen bilen har fra før jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Var pen i carbonsvart fra før, men estoril hadde vært tøft. Eller alpina blå Alpina image.jpg Den Alpina blåe var jo meget pen! Kommer nok et bilde om ikke mange dagene av en fargeprøve Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyVangen Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Her er et slags bilde av en prøve vi har sprøytet. Det er lagt et lag med mørk metallic underst, og over er det lagt House of Kolor Root Beer Kandy. Den ser mørk ut i vanlig lys, men i sollys skifter den til litt mer rødbrun. Skal prøve å få det frem på et annet bilde. Er ikke helt solgt på denne fargen enda... Redd det skal bli for glorete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå