Espen Nordli Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hei. Er det noen som veit om man trenger og "Kode" om bilen til og få ekstra langlys på nyere Bmw? Gjelder en Bmw 320DT Msport 2011 med D1S pærer i hovelyktene. Om man får opp feilmeldinger eller noe vis man monterer ekstra lys. Og hvordan skal man få hentet styrestrøm fra D1S pæra? Siden lang og nærlys er i samme pære. Håper på svar! Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Vil ikke anta det er noe koding som må gjøres. Du henter jo minimalt med strøm fra ledningen til langlyset, som er ledningen til spjeldet i lykta. Du kan ikke hente det fra pæra i seg selv, da det bare er strøm for lys. Espen Nordli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Vil ikke anta det er noe koding som må gjøres. Du henter jo minimalt med strøm fra ledningen til langlyset, som er ledningen til spjeldet i lykta. Du kan ikke hente det fra pæra i seg selv, da det bare er strøm for lys. Takk for raskt svar Okeeei, skjønner. Skal koble opp en led bar (Type Rigid Sr2) i fronten under skiltet. Får håpe at det ikke kommer opp noe tyske gloser da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Bare husk å sette på et rele og ikke ta all strøm fra lykta da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Nordli Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2014 Bare husk å sette på et rele og ikke ta all strøm fra lykta da. Hehe, ja klart! Kjøper sånn rele kit til ekstralys montering med ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are.520 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Skal montere på min e91, hvilken ledning er den på spjeldet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFSUZtOHBaMDRkSFE/view?usp=sharing Utifra bildet, vil jeg mene det er ledning nummer 6 som du ser på E126 og E127. På venstre siden er det da farge på ledning hvit/gul og på høyre siden er det hvit/blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are.520 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Hei, Hvor finner jeg det såkalt spjeldet? Er det den boksen uta på pæra man åpner opp? Tips motas da jeg skal montere rigid på min f11 med d1s pære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå