Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan jeg jo gjøre, men kan du da svare hva feilen er alt etter hvor mange microampere den trekker?

Jeg hadde en Range Rover 2,5 DSE (2,5d BMW motor) tidligere som hadde nøyaktig samme problemet. Dette fant jeg aldri ut av... Jeg var den gang overbevist om at problemet hadde sammenheng med luftfjæringen, men det kan jo ikke være problemet på BMW'en... 

Skrevet

Nei, det kan vi ikke svare på.

Men om du måler ampere-trekk, så kan du finne feilen ved å ta ut sikringer til enkelte komponenter i bilen en etter en. Det bør ikke ta så lang tid, ei heller så vanskelig.

 

Mulig at en feilkode lesing kan avdekke noe også.

Skrevet

En typisk tyv her kan f.eks være kupevifte/viftemotstand som kødder. E39 har hvertfall hatt noe problem med dette.

 

Vifta kan stå å surre å gå av seg, selv om bilen er både lukket og låst. Ikke nødvendigvis så lett å legge merke til dette, da vifta kan gå på meget lav hastighet, og feilen er periodisk.

 

Dette er da bare ett lite tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...