Gå til innhold

Hvor kjøpe motor

turbina10
 Share

Anbefalte innlegg

Er det noen ute nå a ? 

Tror jeg har ødelagt topppakning på min motor så da kjøper jeg motor istedenfor å bytte topp

Ville ikke trodd noe slikt. Ville vært helt sikker om jeg skulle kjøpt en "ny" motor ihvertfall!

ot: koed.no har kanskje noen brukte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen ute nå a ? 

Tror jeg har ødelagt topppakning på min motor så da kjøper jeg motor istedenfor å bytte topp

røsk av toppen og sjekk den, er den ok så bare bytter du pakninga. Du har ingenting å tape, overaskendes mye å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke trodd noe slikt. Ville vært helt sikker om jeg skulle kjøpt en "ny" motor ihvertfall!

ot: koed.no har kanskje noen brukte?

Fikk mistanke i dag skal se mer på det i morra bestemmer meg innen uka om det blir ny motor og ja Koed har motor men man må gi over 10.000 for motor der litt for mye det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mistanke i dag skal se mer på det i morra bestemmer meg innen uka om det blir ny motor og ja Koed har motor men man må gi over 10.000 for motor der litt for mye det.

alikevell, med mindre selve toppen er for skeiv til å slipes, eller sprekt er jo rep mye mere lønnsomt. Må huske det ikke er gratis å sende en motor heller, blir fort 3-4 tusen bare det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...