turbina10 Skrevet Januar 13, 2014 Share Skrevet Januar 13, 2014 Hvor får man kjøpt en rimelig m50b25 motor til e36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 på bimmers.no bmw cab reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 på bimmers.no Er det noen ute nå a ? Tror jeg har ødelagt topppakning på min motor så da kjøper jeg motor istedenfor å bytte topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Er det noen ute nå a ? Tror jeg har ødelagt topppakning på min motor så da kjøper jeg motor istedenfor å bytte topp Ville ikke trodd noe slikt. Ville vært helt sikker om jeg skulle kjøpt en "ny" motor ihvertfall! ot: koed.no har kanskje noen brukte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Er det noen ute nå a ? Tror jeg har ødelagt topppakning på min motor så da kjøper jeg motor istedenfor å bytte topp røsk av toppen og sjekk den, er den ok så bare bytter du pakninga. Du har ingenting å tape, overaskendes mye å vinne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 Ville ikke trodd noe slikt. Ville vært helt sikker om jeg skulle kjøpt en "ny" motor ihvertfall! ot: koed.no har kanskje noen brukte? Fikk mistanke i dag skal se mer på det i morra bestemmer meg innen uka om det blir ny motor og ja Koed har motor men man må gi over 10.000 for motor der litt for mye det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Fikk mistanke i dag skal se mer på det i morra bestemmer meg innen uka om det blir ny motor og ja Koed har motor men man må gi over 10.000 for motor der litt for mye det. alikevell, med mindre selve toppen er for skeiv til å slipes, eller sprekt er jo rep mye mere lønnsomt. Må huske det ikke er gratis å sende en motor heller, blir fort 3-4 tusen bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Sjekk med gutta på ssperformance i skien.... hender deg de har noen brukte motorer på lager.Har selv handlet motor av de og disse gutta kan virkelig anbefalles Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 En polsk side som selger ganske rimelige motorer er jo allegro.pl. Søk M50 silnik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 kan anbefale koed hvis de har en lignende motor inne . En kompis kjøpte en brukt e46 m3 motor. Funka fint den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Sjekk med gutta på ssperformance i skien.... hender deg de har noen brukte motorer på lager. Har selv handlet motor av de og disse gutta kan virkelig anbefalles Skal sjekke de ut Bimmerfører reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 En polsk side som selger ganske rimelige motorer er jo allegro.pl. Søk M50 silnik. SJekka sida var noe fryktelig billig for noen av de motorene sikker på at det er lurt å kjøpe derfra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Januar 20, 2014 Share Skrevet Januar 20, 2014 Bildelsbasen.se om du ikke bor så langt unna svenske grensa. Sent from my diePhone using telekinetics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Bildelsbasen.se som han over meg sier der kan du finne de fleste motorene til BMW, alt fra 1,6 til M3 motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Bildelsbasen.se om du ikke bor så langt unna svenske grensa. Sent from my diePhone using telekinetics Bor 4 mil unna Sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå