Aguilera Skrevet Januar 14, 2014 Skrevet Januar 14, 2014 Med gode minner om varm bil sist vinter, så regnet jeg med at det var bare plug`n play. Satte i stikkontakten, og tok kveld. Men neida, bilen har hverken varm motor eller varm kupe. Instillingene står nøyaktig slik de gjor i vinter, og jeg har nå prøvt meg på flere "programmer". For de som kjenner til dem : både "ON" - og "A" - Auto. Men bilen er like kald samme hva.. er det noe helt elementært jeg har glemt her? Takker for hjelp, jeg fryser..
Aguilera Skrevet Januar 14, 2014 Forfatter Skrevet Januar 14, 2014 Hadde ikke styringsdisplayet også vert dødt, om det var sikringen?
StigJ Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Jo det hadde den. Er det ikke liv når du setter den på ON heller? Kommer an på hvilken vifte du har,men har du sjekket ON/OFF knappen på selve vifta? Det er hvis du har klumpen og ikke den slanke fine Terminivifta. Napp sikringen og sett den i igjen. Få resettet hele sjiten.
Aguilera Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 ON nytter ikke heller nei. Skal sjekke vifta, kan ikke huske å ha skrudd den av noengang, men skal ta en kikk Prøvte "2 timer før henting" til idag, ikke noe der heller.. Hele anlegget var nytt ifjord, så det burde svive!
StigJ Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Ser at Terminivifta og har av/på knapp. Så sjekk det. Lett å for en passasjer å sparke borti denne hvis den er montert i fotbrønnen. BRS som har montert?
Aguilera Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 Nei det er Lye Bil som har montert. Skal sjekke vifta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå