Gå til innhold

Originaltelefon. midtarmlene E39.

Share

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en E39 med originaltelefon i midtarmlene som jeg har tvillingsimkort i som som er i daglig bruk pga god dekning og god handsfree. Idag begynte den å tulle å håndsettet skrur seg av og på og jeg får ikke kontakt med telefon via naviskjerm.  Det jeg lurte på er om alt som tilhører telefonen befinner seg i midtkonsoll eller om det er noem moduler baki i tillegg?  Fant noen brukte på Ebay som inneholdt alt i midtkonsollet men er i tvil hvor feilen ligger og som sagt om det er flere moduler som hører til som kan være feil på.

Har en mistanke om at feilen kan ligge i midtkonsoll pga at dette skjedde når jeg var ute av bilen et øyeblikk og hunden min var alene i bilen og han har en tendens til å trø mye oppå tastatur på telefonen når han er alene i bilen.

Noen som vet om alt som tilhører telefon er her på bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hei kan jo oppdatere litt her, hadde allerede bestilt meg en brukt telefon fra Tyskland da jeg skrev innlegget og den kom i posten idag. Prøvde først å bytte bare "telefonrøret" fordi jeg hadde en mistanke om at det gamle røret var trødd ihjel av en hund som blir helt hysterisk og skal fange strålen som treffer vinduet når jeg høytrykkspyler bilen og ganske riktig så var alt oppe å gikk igjen med tvillingsim og gode gamle Derricktelefonen.  Er blitt avhengig av denne, god lyd, god dekning, god handsfree :smile:  Så for å konkludere så vet jeg fremdeles ikke svaret på mitt opprinnelige spørsmål men telefonen virker ihvertfall igjen.

MOBILTELEFON

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...