Vetle325 Skrevet Januar 14, 2014 Share Skrevet Januar 14, 2014 Hei vurderer nå å selge "sommerbilen" pga 4 andre prosjekter som står på vent og hus kjøp desverre... Bilen er MYE påkostet de 3-4 siste årene, forrige eier har kostet på den mye penger og jeg har brukt mye penger og bilen har bare blitt påkostet mye penger å kun bli brukt et parr fine sommerdager desverre og ser nå helst at andre som kan bruke den hele sommeren skal kjøpe den! litt om bilen ALLT under bilen er NYTT, foringer, stag, bremser, calppere, skiver, klosser, bærekuler, større rustfri eksos, coilovers ja.. absolut allt er nytt... stab stag i motorrom og bagasjerom. strøken invendig med sort skinn og m utstyr, utvendig er allt orginalt M3 deler bortsett fra fram fanger etter noen tullinger har stjålet den... Bilen ble lakket for 1 uke siden og er nå montert igjen og er 100% strøken. Under er også bilen skrapet av og slipt til metall og tatt det lille som var av rust, grunnet mange lag med rust beskytter og lakert sølv (bilens farge) 18" felger med nye dekk hele veien. Bilen er nå ikke eu ok grunnet bilen har ikke blitt brukt på vinteren de siste 4-5 årene og har heller ikke vinterdekk til den. men som sagt allt er nytt og 100% gjennomført så eu kontroll er minste problemet. motor er ikke skrivd i vogn kort men det har aldri vært noe problem står m3 svinghjul og sinter lamell på bilen. utrolig morsom og gjennomført bil som ikke bare er lappa og jalla i sammen! og allt virker untatt ryggelys! ser for meg en pris på 65000,- men åpen for bud da denne må bort desverre... og dette vill jeg påstå er verdt pengene med tanke på hva som er gjort med den og prisene jeg har sett på mye annet jalla coupe'er som selges omdagen... Og er mye jeg garantert har glemt å skrive om den.. 92837151 for mere info og en hygeli prat! har bare disse to bildene skal ta fler i løpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hvis eu-kontroll ikke er et problem, er det vel bare å godkjenne den før salg? Interessert i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle325 Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2014 ja men som jeg skrev har jeg ikke vinterdekk og mye snø her og skal fortsette en stund:) og har ikke vært på saltete veier på endel år så derfor vill ikke jeg + jobber skift så begrensa med tid til allt av prosjekter men hvis det er et must så skal man alltid få til det på et vis men som jeg også har sagt er det heller ikke noe problem og det ser de som eventuellt kommer å ser på den i og med den ser ny ut under hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Sliten rusthaug ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vetle325 Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 ja jøss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå