bmw-e46-m3 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Hallo. Noen som veit om noen rabbat avtaler hos han her? Han selger jo KUN ebay kina replica felger til mange 100% fortjeneste.. så prisene hører jo ikke hjemme noen steder:) Normal rabbatt hos felgimportør er ca 40-50% på "veil priser".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustav C. Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg ville unngått å forhåndsbetale om det lot seg gjøre da de har et litt lurvete rykte. Jeg kjøpte felger der og betalte med faktura, 14.000 for 19" felgpakke. Framfelgene tålte 2-3 norske sesonger før den ene sprakk og den andre ble skjev, men veiene her er helt jævlige. Så vet ikke hvor mye jeg kan skylde på felgene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Han der har vel hatt dårlig rykte i ganske mange år. Har vært flere tråder/snakk om han i Porsche-klubben bl.a., da han i hvertfall VAR en liten svindler. Men da under navnet Beck Invest tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-e46-m3 Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Ok. Han kjøper jo Kina kopi til ca 3000. Pr dett og selger de for 10.000. Så ikke rart de er dårlige. Sånn er alle replica uansett hva man betaler for de:) han ga ett meget bra tilbud, å det var over det dobbelte av ebay pris. Så sto over:) Sent from my HTC One using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Kjøpte en Porsche usett av disse engang, det gikk strålende! Di sendte den med tog å jeg hentet den i Drammen... Men så Skulle Di Sende nye felger å diverse deler etter, det tok evigheter! Å jeg solgte bilen før jeg fikk noe... Neste eier som er Are ourom kontaktet di å visstnok fikk delene men det tok mange måneder. Men felger fra ebay å priser i Norge kan man jo ikke sammenligne da! Alle butikker i norge har 70% fortjeneste på både Dekk og felg. Å for ordinærprisen av en felg på feks GS får man 4 fra feks aspecwheels som jeg ikke har noe som negativt å si om At felger holder 2-3 sesonger i Norge før di blir bulka er jo normalt på disse SØPPLEVEIENE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå