mariusmidtun Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Heisann. Har en bmw 330xd manuell som har gått 205k km nå. Den er chippa til 220hk også lurer eg på om motor, gir og drivverk tåler at jeg chipper den til stage2, rundt en 240-50 hk? Også har jeg problem med at låsekassa på førersiden fryser, slik at jeg ikke får klesst igjen døra, den er åpen hele tid til jeg fyrer max i bilen slik at det tiner... må jeg ha ny låsekasse eller er det noe annet jeg kan gjøre? Sliter også med ruta på høyreside fremme.. går veldig treigt opp igjen også er det en slags knekkelyd når jeg tar den ned, lyden kommer når den nermer seg halvveis ned....
Kvasi Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Er vel ikke så mye annet å gjøre med låsen enn å demontere døra og få den tørket skikkelig, og så smurt opp med dertil egnet olje.I mellomtiden, hvis du pirker ut den lille runde plastproppen i bak-kant av døra skal du få øye på en rund dings i øverkant av hullet. Press den ned med feks en skrutrekker så får du lukket døra.
mariusmidtun Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 okai, har bestilt ny låsekasse så får håpe det kommer seg
Kvasi Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Det er wiren mellom utvendig håndtak og låsekassa som fryser.
mariusmidtun Skrevet Januar 15, 2014 Forfatter Skrevet Januar 15, 2014 Aha, så jeg trenger enkli bare å smørre den opp?
Kvasi Skrevet Januar 15, 2014 Skrevet Januar 15, 2014 Tine og smøre ja. Nettop gjort det samme på min. Det er et helvete å få wiren av og på låskassa men det går..
mariusmidtun Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 Okai, får prøve det. Takk skal du ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå