thomw1 Skrevet Januar 15, 2014 Share Skrevet Januar 15, 2014 Jeg har nå en 318 ci (2.0) motor. 2004 mod.Jeg er veldig fornøyd med denne og trur ikke jeg vil selge den. Har lyst på mere power, kompressor?Lurte på om det er noe vits og eventuelt pris? og hvor jeg kan få i det, og om noe annet må oppgraderes?Og ja jeg har hatt 325, 328 osv,men jeg vil ikke selge, men det er vell smartest og gjøre om jeg vil ha mere hk.Men lurte bare på pris og om det er noe poeng Takk får svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Ta kontakt med ESS-tuning med ditt spørsmål. De vet hva som finnes og hva det vil koste. Europe: ESS Performance Products A/SRive1798 AremarkNorwayTelephone : +4741558555 Hours : 9-17 GMT E-Mail: Sales : sales@esstuning.comTechnical Support : support@esstuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Får ikke kompressor på denne motoren hvertfall. Beste er å kjøpe en bil med større motor eller en 320 også sette en kompressor på den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Får ikke kompressor på denne motoren hvertfall. Beste er å kjøpe en bil med større motor eller en 320 også sette en kompressor på den Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Det er da ikke fysisk umulig å få til en kompressor på denne bilen/motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjanne Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 enkel sak dette, Bygg om til m3 motor og drivverk å få det godkjent i vognkort. Masse hester og ikke noe tull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Det er da ikke fysisk umulig å få til en kompressor på denne bilen/motoren. Nei, men de har ingen ferdige kit til denne bilen\motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå