Tare Jansen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Bare å glede seg det, du har jo fått deg en fin bil med masse kjøreglede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Da er det klart for oljeskift på bilen 6,5 liter olje på motoren er litt mere enn det som skal på MR2'en min (3,3 liter) Men er vel på tide, når det står -8700km i kjørekomputeren. Forresten noen som vet om en kan nulstille serviceintervallet manuellt?, eventuellt med bmw scanner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Da var olje og filter byttet tror nok det var på tide . fikk også nullstilt serviceintervallet med BMW scanner 1.4.0. Mens bilen var jekket opp på venstre side, så tenkte jeg at jeg kunne ta av hjulet for å se hvordan det sto til med foringer osv.... låste bremsen og begynte å løsne skruene. når jeg var på 3 bolten "datt" putselig hjulet litt ned. Jeg tok tak i hjulet og løftet i det, for å finne ut av dette . løftet litt opp, og slapp ned igjen, og da datt hjulet helt ut . Tror den som har montert nye støtdempere og senkefjører ikke burde skru bil ikke rart bilen var litt merkelig å kjøre. problemet her har ikke vært at skruen har løsnet, men "klampingen" har bunnet mot skit som hadde lagt seg i sporet, der klampingen blir prest sammen. rensket opp imellom der, skrudde det på igjen, alt i orden Se bilder: Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Februar 1, 2014 Share Skrevet Februar 1, 2014 Peen førstebil dette low'n'slow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2014 Er fornøyd med bilen ja montert litt LED pærer i dag, skiltlys + noen interiørpærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2014 Da har jeg fått byttet ut resten av interiørlysene med LED pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2014 Da ble det impulskjøp av felger 18" M3 felger med 2 dekk som går en liten sesong og 2 slitte dekk. Blir bilde med hjulene på bilen mot helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Da har jeg fått montert felgene + vasket av de Nå mangler jeg bare mer senk, visning på biltilsynet, EU kontroll og skilter Hva synes dere om bilen hittil? / noe flere detaljer jeg burde endre på? Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Var den ikke veldig høy foran sammenlignet med bak? M fangere gjør seg alltid og kanskje noe toning i siderutene foran, da overgangen blir litt brå der.. Ellers så synes jeg ikke chrome har noe på en slik bil å gjøre, sorte nyrer gjør bilen litt mer bøllete spør du meg.. Kanskje også noe mørk film på lyktene foran, bare for å få de litt mer anonyme. Men det er min mening da, det er din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Takk for tips _M-fanger kommer så fort pengene strekker til -Ja, den er høyere framme enn bak må være noe med supersport senkefjærene som står på. skal byttes ut med coilovers -hvor mye er det lov å tone framrutene? var like mørk som bak, men ble fjernet på siste EU. så kunne tenkt meg å tone, så det er innforbi loven. om det i det hele tatt er mulig?? -er enig i at bilen ser mer bøllete ut med sorte nyrer, men bilen ser finere ut med chrome kanskje jeg toner lyktene litt, men vurderer også å skifte til orange glass i blinklysene framme, bare for å få fram fronten litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Det er vel ikke lov å sote i det hele tatt foran, men vet om flere sivil politibiler som tom er det. men det du kan gjøre er å sote for å så heise ned rutene og dra ut sikringen før neste eu, det er ikke en anmerkning på defekte vindusheiser nemlig karolinef og mege34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Lurer på om det blir revurdering av kjøp av coilovers, mulig jeg kjøper nye baklykter istedenfor, for å ikke ødelegge for partikjøpet! Siden høyden på bilen framme var så løyen, skrudde jeg av hjulene for å se litt på det. og da viste det seg at demperen var 20mm ifra å være skikkelig nede i klemmen. fikk festet demperen skikkelig nedi, så bilen har nå fått rett høyde Ha synes dere? skimz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Februar 9, 2014 Share Skrevet Februar 9, 2014 Åssen baklykter skal du ha? Hva med å sette på lyktefilm på de du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Februar 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2014 Tror ikke jeg kjøper nye enda allikevel må fokusere på å få bilen EU godkjent og få skilt på den. hmm, kan jo vurdere lyktefilm, skal ha prøveskilter, og EU kontroll, hjulstilling og lysjustering i uke 9, mest sannsynlig Etter det slipper jeg å øvelseskjøre i en skip peugeot 207 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå