bmwfredriksen93 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 byttet plugger å sånt? Blir den lite kjørt kan den kokse igjen litt, prøv å få blåst den rein med litt kjøring på høyt turtal muligens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2014 pugger og olje er nettopp byttet Er godt mulig at motoren er kokset litt, så litt spor etter koks oppi toppen, når jeg byttet ventildekselpakningen når jeg får lappen og skilter, så skal motoren få skjørt seg på høye turtall ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Få fardi med på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfredriksen93 Skrevet Mars 17, 2014 Share Skrevet Mars 17, 2014 Har hørt det faktisk kan lønne seg og kjøre gjerne i 2-3 gire på kutt en stund, motorn tar ikke noe skade av det, og er det kokset igjen litt så får du det blåst da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Grei e46 detta Skal følge med!Du får vel lappen snart og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Har hørt det faktisk kan lønne seg og kjøre gjerne i 2-3 gire på kutt en stund, motorn tar ikke noe skade av det, og er det kokset igjen litt så får du det blåst da hmm, hva mener du med "på kutt" turtallsperre? Grei e46 detta Skal følge med! Du får vel lappen snart og? Er fornøyd med bilen ja jeg blir 18år 16 mai, så blir lappen rundt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 Men kan fortsatt ikke skjønne at motoren skal være sååååå dau pga daukjøring/koksing? Er helt dødt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Men kan fortsatt ikke skjønne at motoren skal være sååååå dau pga daukjøring/koksing? Er helt dødt Hvis den er sååå dau som du sier, så er det neppe koksing. BMW har da ikke laget motorer som mister all effekt hvis en 60 år gammel man kjøper den og kjører pent med den. haha da hadde det vært flere som hadde hatt samme problemet. Nei, hvis det ikke har vært skifta olje på lang lang tid kan den bli til hard masse og da er det ikke noe futt i motoren lengre. Kan være det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 Ta nå en diagnose.. Blir ikke helt dau av koksing.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2014 For se om jeg får tatt diagnose i orgen Bilen var gått ca 20k siden forige oljebytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 18, 2014 Share Skrevet Mars 18, 2014 For se om jeg får tatt diagnose i orgen Bilen var gått ca 20k siden forige oljebytte Påtide å bytte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Påtide å bytte da Har nettopp byttet ja Men var på tide ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 20k er normal tid å bytte på Regner med din E46 også har 25k intervall egentlig. Bytter dog min på 10-15k. Som oftest før og etter vinter Pen bil du har, fortsett slik som dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Tok å tonet ned de oransje blinklysene, men blei litt mørkere en jeg hadde trodd/ litt for mørkt for hvordan jeg ville ha de men når jeg først har strevd med å få på folien, kan den bare være på en stund Lå ikke inne noen feilkoder på bilen, som kan ha med at den er "dø" på lavt turtall. for se litt mer på det når jeg får mulighet til å teste bilen litt mer. når jeg får kvite skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Kan det være luftmengdemåleren.....(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå