low'n'slow Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 Kan det være luftmengdemåleren.....(?) Der sa du kanskje noe tenkte ikke på det har vert borti en del biler, som har vert på den måten som BMW'en er no, der LMM var gåen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 På firmabilen min (HiAce) blir diesel filteret tett i ny og ned. Da blir bilen utrolig lat på de høye gira. Aner ikke om et tett bensinfilter kan gi samme symptomer men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 19, 2014 Share Skrevet Mars 19, 2014 Tett katalysator? Bensin filter? Veivakselsensor ? Luftfilter? I mine tilfeller:Tett katalysator, fekk feilmelding og en ganske spesiell lukt inni og utforbi bilen. Veivakselsensor, feilmelding, startproblemer(tilfeldig) og dårlig drag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Gode tips Tror nok ikke det er katalysator som er problemet bensin og luft filter kan jeg få sjekket ut veivakselsensor burde vel gi feilmelding? For ta en skikkelig diagnose på bilen når jeg får skilter på den. Vet ikke hvor pålitelig BMW scanner ifra ebay er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Erfaringer men gjenstår og ser om det er dine problem.. søk litt opp på din motor? Ville trudd feilkoden skulle dukket opp uansett ? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2014 Var ute nå å prøvde å nappe av kontakten til LMM mens bilen gikk. Det som skjedde var at motoren mast litt turtall, og så gikk den helt normalt igjen. motoren ruste seg også fint når jeg ga gass Tyder ikke dette på dårlig LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Mars 24, 2014 Share Skrevet Mars 24, 2014 Var ute nå å prøvde å nappe av kontakten til LMM mens bilen gikk. Det som skjedde var at motoren mast litt turtall, og så gikk den helt normalt igjen. motoren ruste seg også fint når jeg ga gass Tyder ikke dette på dårlig LMM? Tyder på dårlig LMM ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Nå for tiden står Bilen til "tørk" da det har lekket inn litt vann på passasjersiden framme :/ Ellers vurdere jeg kjøp av ny LMM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Kjenner ingen med lik e46 a? Så kan du låne LMM for å se om det hjelper noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 kjenner en som har en 323 1998 mod, men den har vel en annen LMM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tare Jansen Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 Aner ikke, men sjekk ETK katalogen (feks på GS) om delenr er det samme på de forskjellige motorene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 27, 2014 Share Skrevet Mars 27, 2014 får vel følge med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2014 fikk prøvd med en LMM som tydelig vis ikke fungerte, for da gikk motoren på 2000rpm på full gass så er nok ikke LMM som er problemet. Har begynt å lure på om det bare er motoren som bare er sånn? vet de motorene her er litt turtallsavhengig, men trodde ikke at det var sååå gale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet April 7, 2014 Forfatter Share Skrevet April 7, 2014 Tror bilen lekker fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet April 29, 2014 Forfatter Share Skrevet April 29, 2014 Venter fortsatt på nye AE :/ en måne siden jeg kjøpte de nå Så ser det ut til at jeg får skilt på bilen i neste uke Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå