Alek Lyshaug Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg har en bmw 520 e39 som jeg har sotte ny spiller i, har kjøpt ISO overgang fra bilxtra som di sa skulle være riktig. Men når da alt er kobla så kommer det ingen lyd. Men når ISO overgangen står halveis i den koblingen fra spilleren så kommer det lyd, trodde det først var noe galt med overgangen, men har kjøpt ny, men fortsatt ikke noe lyd.. noen som har peiling på hva det kan være?
Julian Sommer Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Kan du ta et par bilder hvor jeg ser hvilke ledninger som går hvor, fra spiller og igjennom ISO? Spilleren fungerer som den skal ellers?
Alek Lyshaug Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 Ja, skal få lagt det ut i løp av dagen ja spilleren funker ellers, er en pioneer spiller.
StigJ Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Kortslutning på en av høyttalerne/høyttalerledningene.
Julian Sommer Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Hva mener du med at "når kontakta står halvveis i"?
StigJ Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Jeg tolker det som at han setter ISOen sammen skjeivt slik at kun noen av høyttalerne er tilkoplet. Altså en av bakhøyttalerne eller ledningene til en av dem ligger til jord. Alek Lyshaug reagerte på dette 1
Julian Sommer Skrevet Januar 17, 2014 Skrevet Januar 17, 2014 Det kan hende. Han får legge ut et bilde så vi får se, og sjekke kablene på alle høyttalere
Alek Lyshaug Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Skrevet Januar 17, 2014 Jeg tolker det som at han setter ISOen sammen skjeivt slik at kun noen av høyttalerne er tilkoplet. Altså en av bakhøyttalerne eller ledningene til en av dem ligger til jord. Du hadde helt riktig, fant utav av det var en av ledningene som lagg til jord, så jeg bare kobla den ut. Så nå spiller det som fy! Tusen takk for hjelpa! Julian Sommer og StigJ reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå