Nyheim Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Hey, har en BMW E46 318i med aircon. Når jeg slår det på, blåser det normalt i rundt 15-20 minutter, så begynner det å blåse svakere til det til slutt ikke kommer luft ut i det hele tatt. Vifta går rundt like fort, men ingen luft. Hvis jeg da slår av aircon tar det noen sekunder så kommer det luft igjen Utrolig rart. Noen som vet hva problemet kan være? er nettopp tatt service på klima anlegg.
Martin1993 Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Hmm.. kan hende viftemotstanden tar kvelden? Hadde det relativt likt, inntil viftene sluttet å blåse :/ Men kan selfølgelig vær noe annet som er gale da.
Nyheim Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 Hmm.. kan hende viftemotstanden tar kvelden? Hadde det relativt likt, inntil viftene sluttet å blåse :/ Men kan selfølgelig vær noe annet som er gale da. Men viften slutter jo ikke å blåse
Martin1993 Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Nei nei, men tenkte viss di til slutt tar kvelden Men viss du søker litt, så er det rimelig lett å finne fram til diverse problemer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Albino Skrevet Januar 16, 2014 Skrevet Januar 16, 2014 Men viften slutter jo ikke å blåse "Hadde det relativt likt" DVS: Akkurat samme symptom som deg, helt til den ikke blåste i hele tatt. Slik tolket jeg setningen hans ihvertfall!
Nyheim Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Skrevet Januar 16, 2014 "Hadde det relativt likt" DVS: Akkurat samme symptom som deg, helt til den ikke blåste i hele tatt. Slik tolket jeg setningen hans ihvertfall! Nei nei, men tenkte viss di til slutt tar kvelden Men viss du søker litt, så er det rimelig lett å finne fram til diverse problemer Sent from my GT-I9300 using Tapatalk Ah, sorry eg misforsto Ill keep it in mind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå