Gå til innhold

E34 Dunking i dempere bak/kniriking i dempere foran

Hangmanibal
 Share

Anbefalte innlegg

Bmw e34 520i
1995 M50B20

Hei, monterte senkesett fra supersport 35/30mm. Tatt 4hjulskontroll med justering og godkjent i vognkort.

Problemet er at det kommer dunke lyder fra demperene bak når jeg kjører, noen som vet hva dette kan være? Er jo helt nytt? Har skiftet tornlager og det som er i bunnen.

Det kommer også knirke lyder foran når jeg svinger til begge sider, her har jeg ikke skiftet tornlager oppe men gummipakning og kulelager!

Har også en sentralås som ikke vill låse seg opp når jeg trykker på kontrollen, pleier å skje når det er kladt ute. DEFA system

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dårlige dempere. Hadde samme problem med mine bilstein b8 for 2 år siden.

Knirkefritt lyden har jeg å på min e61, og det var dårlige endeledd. Men det var voldsomt til knirk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikre deg om at ikke fjæra tar i noe.

på min E46 kom det klonkelyd i krappe svinger fordi den gikk i en del av innerskjemen, mulig det ikke heter innerskjerm, men du skjønner nok hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det knirker når du står i ro og svinger til sidene og i lav fart er det nok tårnlagrene.

anngående de andre lydene gå over alt og kjenn at alt er skrudd skikkelig på plass og at det ikke er noe som er løst.

kan jo hende det er noe annet som er sletent og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det knirker når du står i ro og svinger til sidene og i lav fart er det nok tårnlagrene.

anngående de andre lydene gå over alt og kjenn at alt er skrudd skikkelig på plass og at det ikke er noe som er løst.

kan jo hende det er noe annet som er sletent og.

Ja jeg skal sjekke det, har bare ikke hat tid enda! Og ja det knirker når jeg står i ro og svinger til siden. Men om jeg skifter tornlagerene, må jeg da ha 4 hjulskontroll etterpå igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...