Hangmanibal Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Bmw e34 520i1995 M50B20 Hei, monterte senkesett fra supersport 35/30mm. Tatt 4hjulskontroll med justering og godkjent i vognkort.Problemet er at det kommer dunke lyder fra demperene bak når jeg kjører, noen som vet hva dette kan være? Er jo helt nytt? Har skiftet tornlager og det som er i bunnen. Det kommer også knirke lyder foran når jeg svinger til begge sider, her har jeg ikke skiftet tornlager oppe men gummipakning og kulelager! Har også en sentralås som ikke vill låse seg opp når jeg trykker på kontrollen, pleier å skje når det er kladt ute. DEFA system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 Høres ut som dårlige dempere. Hadde samme problem med mine bilstein b8 for 2 år siden. Knirkefritt lyden har jeg å på min e61, og det var dårlige endeledd. Men det var voldsomt til knirk altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2014 Demperene er nok en av de dårligste, men sånne lyder kommer vell ikke av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lierbimmer Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Er ny fjærgummi montert oppe og nede og justert riktig i forhold til fjær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Er ny fjærgummi montert oppe og nede og justert riktig i forhold til fjær? Både foran og bak er det det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muffins Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Forsikre deg om at ikke fjæra tar i noe. på min E46 kom det klonkelyd i krappe svinger fordi den gikk i en del av innerskjemen, mulig det ikke heter innerskjerm, men du skjønner nok hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Heheh ja skal sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mege34 Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 hvis det knirker når du står i ro og svinger til sidene og i lav fart er det nok tårnlagrene. anngående de andre lydene gå over alt og kjenn at alt er skrudd skikkelig på plass og at det ikke er noe som er løst. kan jo hende det er noe annet som er sletent og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 hvis det knirker når du står i ro og svinger til sidene og i lav fart er det nok tårnlagrene. anngående de andre lydene gå over alt og kjenn at alt er skrudd skikkelig på plass og at det ikke er noe som er løst. kan jo hende det er noe annet som er sletent og. Ja jeg skal sjekke det, har bare ikke hat tid enda! Og ja det knirker når jeg står i ro og svinger til siden. Men om jeg skifter tornlagerene, må jeg da ha 4 hjulskontroll etterpå igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Jeg har hatt knirking å hyling fra min bil, slik som det du beskriver. Defekte endeledd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hangmanibal Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Det har jeg også skiftet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå