fuel2go Skrevet Januar 18, 2014 Share Skrevet Januar 18, 2014 Hei! Har en E46 320CI med M52 motor. Den har begynt og gå litt ujevnt på tomgang, akkurat som at den går på færre sylindere. Da går den også veldig dårlig, gir full gass under kjøring og merkbar lav effekt. Det jeg må gjøre da er og slå av og på motor, da går alt som normalt, men det kan fort komme igjen. Har også en motorlampe (EMS) som lyser. Noen som har forslag på hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 opp! ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Kan være mange ting. Hvor bor du? letteste å starte med er en diagnose av bilen. Det gir en meget god pekepinn på hva problemet er. Evt kan jeg hjelpe deg med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Bor i Elverum. Men jeg har faktisk OBD boks hvor jeg kan koble meg inn på bilen. Gjorde dette en gang før for og fjerne en feilkode. Så skal få se hva jeg for gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå