Gå til innhold

Motor, Girkasse, svinghjul, pedal og spakstell til E34 tds Ø.K

tonyku
 Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...

Ønsker å kjøpe alt jeg trenger for å bygge om til manuell gir. 1995 modell 525tds. Clutch trenger jeg ikke. Allerhelst enkelmasse svinghjul. Bør være i nærheten av Troms. Mulig jeg skal fra Stavanger og nordover litt utpå våren også å kan kjøpe derifra.

Hei.

Jeg har en girkasse fra M20B25 som har samme vinkling som TDS kassen. Den veier 35 kg og er ganske lik som E34 535 kassene. Så den tåler fint kreftene i en TDS motor.  Kassen har samme lengde som TDS kassen og den mellomstore flensen som TDS bruker. Jeg har giroverføring, girkassebrakett og som hører til kassen. Også slavesylinder. Mellomakslingen jeg har er med 6 bolter. Jeg vet ikke om din diff har 4 eller 6 bolter.

Min girkasse har annen utveksling enn TDS kassen. Jeg har en 520 188 diff med 3.64 utveksling i tilfelle TDS diffen blir for tung

Jeg har et M50 enkelmassesvinghjul som sikkert passer på din motor.

Girkassen og svinghjulet koster 2.000 kr. 520 diffen(E30 325 med annet baklokk) koster 1.000 kr.

Jeg bor i Stavanger. Så da er det enkelt med henting hvis du skal på besøk her nede.

Jeg skal prøve å finne litt ut av forskjellige utvekslinger.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Nei. Bilen er tds med automat. Fikk motorhavari. Aner ikke hva. Bare en fin gnisselyd samt at den går på 5. Så da blir d ny motor samt ombygging til manuell. Har nå kjøpt motor, girkasse og mellomaksling. Mangler resten.

Sendt fra min Sorry ZR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Trenger nå bare bremse og clutchpedal med tilbehør. Hovedsylinder å slanger/rør opp til bremsevæskebeholder. Og den store girkassetraversen med foring til tds.

Sent fra min D5503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...