Wicked Skrevet Januar 19, 2014 Share Skrevet Januar 19, 2014 Hei. Har sett masse rundt på forumet og "googlet" det. Men har nå bestilt denne : http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=5391&katid=1031&mid=m436&id=&vn=736 Og lurer på hvordan jeg kobler denne opp? Første E39 jeg har så veldig lite kunnskap om hvor ting er i disse bilene! Har en enkel buisness cd spiller uten cd veksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Følger med ett ark der det står hvor du skal koble til alt Bruk stømtyver. Wicked reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Fikk ikke med noen ting, og får idet ikke til å funke heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Følger med ett ark der det står hvor du skal koble til alt Bruk stømtyver.har du gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Yess Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Mulighet til forklare? Hvor skal jeg plassere denne boksen? Har denne spilleren, bare der som det står cd til høyre står det mode på min. Er en cd53 Dette er koblingene bak Aux kobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 På ett ark som fulgte med settet så står det hvor du skal koble til diverse. Men synst å huske at den aux pluggen som du har på bilde skal kobles nederst til venstre på spilleren. Du må også koble til den aux-11 boksen for å simulere cd skifter. Den kobler du etter beskrivelsen på arket. Synst å huske at dette arket kun kom på tysk så google translate kan komme til nytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Dette arket fikk jeg ikke serru /P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Kan se om jeg finner mitt ikveld lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Ja, hadde vært flott det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Oki ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Fikk nå fra radiospesialisyen, men veiledningen viser jo et annet stikk enn mitt? Der er det runde på min er det firkanta, noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yozzy Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Nei skal ikke ha noe å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Kobla opp som det står, funker fortsatt ikke? Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Kan det ha noe å si at mode knappen bare er i displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå