tvpedersen Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Er ganske mye annet som er forskjellig. Interiøret er speilvendt, dvs justering av speil på feil dørtrekk og div. De utvendige speilene er vinklet feil og er ikke brukbare. Tannstang er ubrukelig. Du må/bør ha nye servo slanger. Ny rør gang til ekspangsjonstank (da denne står på feil side). Frontlykter må enten bygges om eller kastes. Dette er det jeg kommer på i farta, sikkert flere ting da engelske biler ikke er kjent for å være i norsk standard mtp kuler og foringer i understell. Har hele m-teck pakka (utvendig) på bilen som skal bygges om, så speil og lykter er ingen problem. Servoslanger, kan jeg bruke slangene som står på nåværende 318? Alt av foringer og slitedeler i motor/understellet vil bli byttet ut under ombygging vell og merke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Sjekka hva det konmer på å registrere en ? Blitt hyggeligere avgifter på det Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Har hele m-teck pakka (utvendig) på bilen som skal bygges om, så speil og lykter er ingen problem. Servoslanger, kan jeg bruke slangene som står på nåværende 318? Alt av foringer og slitedeler i motor/understellet vil bli byttet ut under ombygging vell og merke! Nei, slangene har forskjellige banjokoblinger. Greit å vite at det er endel mer enn interiøret som er forskjellig Er som Thomaz skriver, helt andre avgifter på import av bil under 2001 nå, så hvis du ikke tenker å bygge om kun for erfaringens skyld lønner det seg nok å inportere en istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 En 93`M3 til 6500 euro vil komme på 110.000,- totalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Sjekka hva det konmer på å registrere en ? Blitt hyggeligere avgifter på det Sent from space using Tapatalk - Nei, hvor sjekker jeg dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 Så hva "tjener" jeg mest på da? Importere høyrestyrt og flytte over til standard bil, eller importere venstrestyrt og registrere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2014 En 93`M3 til 6500 euro vil komme på 110.000,- totalt med reg. Og hele pakka eller? Har ikke den bare 210HK? er ikke BARE ute etter at jeg kan si at jeg kjører M3. Må ha litt motor åsså da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Den har 286hk. Sjekk på den siden her inne ang avgifter. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Jeg skal gjøre det når jeg har pc tiljengelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Er det noen som vet av noe lignende "finn.no" bare for utlandet? Tyskland, sverige, sålenge man finner venstrestyrt M3 som ikke koster boksern og registrere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papperboy Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 mobile.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 blocket.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Så hva "tjener" jeg mest på da? Importere høyrestyrt og flytte over til standard bil, eller importere venstrestyrt og registrere? Du kommer nok til å tjene mest på å kjøpe en venstrestyrt bil i utlandet og importere den. Den vil holde seg mye bedre i pris enn en ombygget bil. Med de nye importreglene, så kan det ikke være mye å tjene på å bygge om gamle E36`er lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvpedersen Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Du kommer nok til å tjene mest på å kjøpe en venstrestyrt bil i utlandet og importere den. Den vil holde seg mye bedre i pris enn en ombygget bil. Med de nye importreglene, så kan det ikke være mye å tjene på å bygge om gamle E36`er lenger.. Jeg har liksom et budsjett på 150K og holde også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Skal vel ikke være noe problem å få inn en 3.0 for den summen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå