Iceybear Skrevet Januar 21, 2014 Share Skrevet Januar 21, 2014 Som topic sier tenker jeg på å bytte fra: E39 M52B25 -> M52B28 i min E39 siden toppen min antagelig er gått(i det minste toppakning, den sviver fint og koker ikke, men har karamellsaus i lokket), mangler både sted og stå samt verktøy, så lurer på om noen kan være behjelpelig med å ta på seg jobben evt har plass man kan stå? Skaffer motor og betaler såklart, gamle motor kan evt beholdes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Er du sikker på at toppen har gått? Har du sett om det er olje i frostvæske beholderen, mye hvit eksos etter at bilen har kommet opp i drifts tempratur? For hvis du har fått majones under påfyllings lokket trenger det ikke og være topp pakninga som har gått. Ved mye små kjøring på noen typer olje kan du fort oppleve akkurat det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 det er i det minste pakninga om ikke toppen, uvisst om toppen også er gåen, det vil jo komme annpå om bilen er kjørt varm eller ikke, den er ikke det i mitt eie men har hatt den bare noen dager. Går for at toppen er ruinert hvis pakning først evt skal byttes, noe annet er tulletet spør du meg med mindre man har tilgang til gratis trykktesting, så derfor ser jeg samtidig på muligheten for ny motor siden kostnaden blir omtrent akkurat den samme EDIT: ser heller ikke fint ut i kjølevannet selv om det ikke ser ut til å være mye olje der er det mørkt og skittent med oljerester i kantene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Ved montering av evt bare ny topp og ikke motor, hvor sannsynlig er det at blokka må planes eller at gjengene til topp er ødelagte vanligvis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå