A.Elstad Skrevet Januar 23, 2014 Share Skrevet Januar 23, 2014 Skal bygge om en 535 ia til manuell. Kan noen gi meg en oppskrift på jobben og hva jeg trenger? Deler jeg har nå: -Girkasse -Spaksel -giroverføring -cluch -svinghjul -pedalsett jeg trenger: -Mellomaksel til manuell gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Søk på internett ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 å hvis jeg ikke tar heil feil så må du ha annet reservoir til bremsevæske (eller åssen det skrives ) pga clutch og du må jo ha ei master pumpe til clutch , og koble elnettet ved aut gearspaken sammen så den tror den står i Park hele tiden. da tipper jeg du har det meste i boks uten at jeg skal sverge på det, for man glemmer alltids noe,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 alt som er nevnt, + slavesylinder til kassa, lager til svinghjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Nærbø Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Ville søkt litt på nett og sett om andre har gjort det samme før. Kanskje det er noen som har dokumentert veldig bra så kunne du sett litt der og fått ideer og inblikk i hvordan andre har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.Elstad Skrevet Januar 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2014 Ok, måtte bare sjekke. Hvordan gjør dere det med olje slangene til automaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå