råner Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Bmw e34 535i Manuell Denne finner du ikke mange av med manuellgir.-Orginalt 3,5l ( ikke ombygd )-manuell gir-eu ok august 2013 ( skilt står på )-4x el vindue-servo-kjørekomputer-sentrallås ( reagerer kun på passasjerdør )-radio/cd-18" felger med bra sommerdekk-fullt beige skinn-99%rustfri-sviver bra negativt:- sentrallås er noe defekt- bensinmåler kommer og går ( kan forsatt lese av rekkevidde på kjørecomputeren- har ikke vinterdekk- har diverse småplukk ( bensinlokk mangler, diverse listverk mangler, mangler et blinklys til frem skjerm)- km stand er ukjent- noe løen eksos. Holder til i arendal, mp er 30kkan ta innbytte i annen bil, er ikke interisert i å betale noe mellomlegg.kom med forslag på pm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 Når folk skriver 99% rustfri er det en fordel å nevne hvor det er og hvor mye. Er tydeligvis veldig mange forskjellige meninger om hvor mye 99% er... Sent from my C6603 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 24, 2014 Share Skrevet Januar 24, 2014 1% rust er egentlig jævlig mye det si det er 1000kg stål på bilen. Da blir det jo 10kg rust da? Syntes det høres ganske brunt ut jeg Diiesel og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Sjekk ut bt hva km-stand ved forrige forsikring. Kan være jeg er interessert i denne. Sendt fra min Sorry ZR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
råner Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 alt rust ble tatt ifjord sommer også ble den lakkert.. skriver 99% så ikke kjøper skulle bli sur for at det er rustfarge på manifoilen...bilen ble solgt igår.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Fin bil ! Ikke rart den blei solgt så fort til den prisen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34skillz Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Jeg var og så på denne i sommer, den var langt ifra fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 hehe, du får det til og høres ut som om den skulle ha gått i bilcross. det ser vi at den ikke har gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg