TommyNgu Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Hei, jeg har en BMW E39 og batteriet er helt tomt! Og sentrallåsen går på strøm, så jeg får ikke åpnet bilen, som igjen gjør at jeg ikke kommer inn og får åpnet panseret. Hvordan får jeg ladet opp batteriet eller åpnet bilen UTEN å ødelegge noe? Hørt at det går an å skru ut skiltlyset og lade gjennom det, og det skal være akkurat nok for å få sentral låsen igang, kan det stemme?
Otis Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 Du kan vri helt over til høyre med nøkkel i førerdøren for å låse opp uten strøm på batteri. Da tvinger du låsen opp.
Iceybear Skrevet Januar 24, 2014 Skrevet Januar 24, 2014 du går bare bak bilen og vipper pent ut skiltlyset, da kan du koble strøm på der til å låse opp bilen, gjorde det selv en gang jeg hadde samme problem TommyNgu reagerte på dette 1
Mr Mykland Skrevet Januar 28, 2014 Skrevet Januar 28, 2014 mener å huske at det er en strøm påkobling under bilen også mellom girkassen og førerdøra egentlig den som går opp til motorrommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå