Eksos Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Har kjøpt meg nye sommerhjul for sesongen, så tenkte å lufte salg av de gamle. Felgene er hele, uten kast eller sprekker. Lakken er ikke helt strøken, men heller ikke no som er ekstremt synlig med mindre man studerer. Står 225/40-18 dekk på felgene, kjøpt i 2013, og har fortsatt godt med mønster. Er ingen dyre dekk, mener på det er Nankang. Usikker på innpress, da jeg ikke har felgene hjemme hos meg.. Passer iallefall fint uten å subbe originale hjulbuer, selv om bilen er senka. Tenkte meg 4 lapper for hjula, bor like ved Ålesund Har ikke tatt noen "close-up" bilder av felgene, men det skal jeg vell få til etterhvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Er det en mulighet for å sende dem? Jeg betaler frakten selvfølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Prøver helst å unngå det, har ett par som er interessert i området her E92_coupe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iveros Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2014 Njaaeei, men har en som ville tenke på det til imorgen, får se hva han kommer fram til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Blitt noe salg enda, isåfall er de fortsatt for salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Holder de vell egentlig av til en fyr... Skal si ifra dersom det ikke blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Solgt! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå