icemanM5 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hei. Skal bytte tannnstanga på min tds, da denne lekker olje som ei sil.... Noen som vet om denne er enkel å få av, og om det går an å skru den løs, og bare ta den ut på den ene eller andre sida, uten å måtte demontere hele forstillinga....? Og evvt om man trenger mye verktøy? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2014 Er det ingen som har bytta tannstang på E39 og kan dele noen erfaringer....?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NoEvo Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Kanskje denne kan hjelpe? http://content.yudu.com/Library/A1pyv7/BMWE395seriesService/resources/677.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 26, 2014 Share Skrevet Januar 26, 2014 Vel, man har jo søkefunksjon på forumet, og det har jo vært oppe et par ganger før vet jeg. Ellers så er jo TIS en grei plass og starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 TIS?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 7, 2014 Share Skrevet Februar 7, 2014 Søk etter bmw tis på google, så trykker du på en lenke som er russisk, google translate vil forhåpentligvis oversette til engelsk. Der er forklaringer på hvordan man gjør forskjellig ting. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2014 Var ikke mye å finne der nei.... :/ Om ikke jeg har oversett noe da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
No SwEaR Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Det er egentlig en ganske grei skrujobb! bare jæævli trangt Du må løsne endeledda, en bolt på overføringa til styringa, og 2 slanger til servo (trur jeg, en stund siden jeg bytta) så er vel det meste gjort, da er det bare å lirke den ut. Jeg måtte løsne motorfester og jekke opp motor ganske mye for å få ut tannstanga, veit ikke åssen det er med diesel når du har fått den ut veit du åssen du skal få den inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.NoEvo Skrevet Februar 8, 2014 Share Skrevet Februar 8, 2014 Hele prosessen står ganske godt forklart i linken jeg la ved lenger oppe, inkludert at motor må heves ca 40mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Februar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2014 Hele prosessen står ganske godt forklart i linken jeg la ved lenger oppe, inkludert at motor må heves ca 40mm. Sorry, Mr.NoEvo, jeg var midlertidig blind på begge øra... Så gjennom den nå, og var til meget stor hjelp Takker så meget, ser at dette skal gå rimelig enkelt å få til Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå