w-132 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 har dashbord 2 stk, det så står i delebilen og eit laust, det i delebilen er veldig fint 400 får dashbore e det får dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Hei. kan kjøpe m3 bredderne for 1250 Kan hente de til helga, da jeg bor i kr sand. Vi tar resten over tlf, mitt nr er 91605559 M.v.h Svein Terje buene blei akk solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 har du et dashbord uten sprekker ? evt pris? har dashbord 2 stk, det så står i delebilen og eit laust, det i delebilen er veldig fint 400 får dashbore e det får dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Neida høres bra ut får du sendt det da? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w-132 Skrevet Januar 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2014 Neida høres bra ut får du sendt det da? Sent from my SM-N9005 using Tapatalk klart eg kan sendedet så lenge du betaler frakt kan sende på oppkrav, men eg orker ikke skru det ut idag, kan ta det ut imårå sikkert kan ordne deg bilde og av det etter det er tatt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 klart eg kan sendedet så lenge du betaler frakt kan sende på oppkrav, men eg orker ikke skru det ut idag, kan ta det ut imårå sikkert kan ordne deg bilde og av det etter det er tatt ut Høres bra ut! skal selvfølgelig betale frakt Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå