lorve Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hei. Er interresert i å kjøpe 4dørs e30 takplate. Pm om du har:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 x2. Dette er gått ut av produksjon hos bmw sjekket nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Har et stykk tak uten takluke liggende.bulk og rustfritt men har fått noen riper under lagring.bor i kristiandsand.selges til høystbydende;) Mvh Markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 11, 2014 Share Skrevet Februar 11, 2014 Har du et bilde av tak og bulk? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 med bulk og rustfritt mener jeg bulkfri og rustfri:)er et rødt helt vanlig tak med noen få riper i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Februar 12, 2014 Share Skrevet Februar 12, 2014 Det blir noe annet Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 litt bilder, mye støv på taket men grei stand,har fått et bud fra lorve på 2500,blir solgt for dette med mindre noen byr over mvh markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 13, 2014 Share Skrevet Februar 13, 2014 har en bil med helt tak med takluke som jeg kan kappe av taket på om det skulle være av interesse befinner seg i sarpsborg, ingen rust oppå, kan undersøke inni/under om interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Bumper denne. Er mest int i uten takluke. Du kan jo sjekke tilstanden, er innvendig det ruster:( evt sende bilde:) Er litt langt og kjøre da jeg bor utenfor ålesund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 14, 2014 Share Skrevet Februar 14, 2014 Galt med markus sitt tak? synd det ikke er to dørs, markus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2014 Var en annen som kjøpte det. Var så langt unna og er ikke godt å sende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Heisan der,er litt frem og tilbake med laudrup,han har 2dørs og ingen av oss er helt sikre på om det har noe og si.har du peiling diohrvik? Vist det ikke passer overens og du ikke har handla deg tak fra noen andre sender jeg det gjerne nordover lorve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Hm, selve taket passer kanskje, er ikke sikker. Men a,b,c stolpe blir jo feil. Da har man jo dårlig med referanser. Jeg hadde ikke kjøpt noe annet en "rett" Jeg har både 4d og 2d så kan måle, men kommer ikke hjem fra jobb før om 3 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lorve Skrevet Februar 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2014 Sjekka varenr på gs.var forskjellig på 4 og 2 dørs, men om det betyr noe er noe annet Er fortsatt int i taket ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Skrevet Februar 15, 2014 Share Skrevet Februar 15, 2014 Forskjellig nr er ja,men har alltid trodd at a og c stolpene samt selve takplata er lik. I dette tilfellet skal han bore ut takplata og flytte bare den over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå