Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet

Har et stykk tak uten takluke liggende.bulk og rustfritt men har fått noen riper under lagring.bor i kristiandsand.selges til høystbydende;)

Mvh Markus

Skrevet

litt bilder, mye støv på taket men grei stand,har fått et bud fra lorve på 2500,blir solgt for dette med mindre noen byr over

mvh markus 

post-41714-0-86833600-1392308342_thumb.j

post-41714-0-69769900-1392308353_thumb.j

post-41714-0-43298900-1392308360_thumb.j

Skrevet

har en bil med helt tak med takluke som jeg kan kappe av taket på om det skulle være av interesse

befinner seg i sarpsborg, ingen rust oppå, kan undersøke inni/under om interesse

Skrevet

Bumper denne.

Er mest int i uten takluke. Du kan jo sjekke tilstanden, er innvendig det ruster:( evt sende bilde:)

Er litt langt og kjøre da jeg bor utenfor ålesund

Skrevet

Heisan der,er litt frem og tilbake med laudrup,han har 2dørs og ingen av oss er helt sikre på om det har noe og si.har du peiling diohrvik? Vist det ikke passer overens og du ikke har handla deg tak fra noen andre sender jeg det gjerne nordover lorve

Skrevet

Hm, selve taket passer kanskje, er ikke sikker. Men a,b,c stolpe blir jo feil. Da har man jo dårlig med referanser. Jeg hadde ikke kjøpt noe annet en "rett"

Jeg har både 4d og 2d så kan måle, men kommer ikke hjem fra jobb før om 3 uker

Skrevet

Forskjellig nr er ja,men har alltid trodd at a og c stolpene samt selve takplata er lik. I dette tilfellet skal han bore ut takplata og flytte bare den over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...