Coachen Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 Hei. Har en 318DAT med Webasto. Denne har fungert helt fint frem til forrige uke.Jeg tenkte først at den ikke startet da jeg hadde lite diesel på bilen den dagen men det hjalp ikke å fylle. Kan lite strøm på batteri ha noe å si? Jeg har fått den til å starte 1 gang etter at problemene startet, da satt jeg i bilen mens jeg trykket på fjernkontrollen. Dette har jeg også prøvd i etterkant men da bare hørt en klikkelyd akkurat som den prøvde å starte men ikke noe mer skjedde. Den starter verken ved bruk av fjern kontrolleren eller timeren
Alpejohn Skrevet Januar 26, 2014 Skrevet Januar 26, 2014 Søk på forumet, har ikke oversikt over hvor mange ganger webasto har vært tema. Senest et par tråder ned her på teknisk.
Gustav C. Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Jeg har erfart gjentatte ganger på en E61 LCi at viss man har lite drivstoff når du starter bilen (så lite at bilen ber om mer diesel når tenningen går på..) og webastoen prøver å fyre blir det tull. Da kjører webastoen abort pga lite drivstoff og så blir det lagret en feilmelding som gjør at den ikke starter igjen før feilmeldingen er slettet hos BMW. Har sett flere mer kreative metoder nevnt på forskjellige tråder her inne. Merket meg nylig på en tråd her at å nappe ut sikringen til webastoen, mens bilen går på tomgang kan være verdt et forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå