Jostein Lillevik Skrevet Januar 27, 2014 Skrevet Januar 27, 2014 Hei. Har en 320D Touring 2000 mod. Vil ha justerbart senk til den. Noen som kan anbefale noe? Vil gjerne ha den BRA lav i tillegg til at den ikke burde være for hoppete. Vil ha den lav og samtidig sportslig komfortabel. Noen med peil og erfaringer som kan dele med meg?
Sondre92 Skrevet Januar 31, 2014 Skrevet Januar 31, 2014 Har sett mange som er fornøyd med supersport black evolution
Jostein Lillevik Skrevet Februar 2, 2014 Forfatter Skrevet Februar 2, 2014 Takker! Skal kikke litt på det
lierbimmer Skrevet Februar 4, 2014 Skrevet Februar 4, 2014 ikke glem ny fjærgummi og topplager til demperne
Kattlikzm Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Har kjøpt inn black evolution, men har ennå ikke montert det. Noen som vet om dette settet går gjennom biltilsynet uten problemer? Er tross alt nye regler fra 1 januar 2014 angående Eu kontroll osv. Noen som vet om de er KJEMPE nazi på dette med senking?
Otis Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Ja, det kan de være om de ser det. Det følger vel med tuv papirer på supersport? Så det er jo veldig enkelt å få det godkjent da, istedenfor å risikere noe.
Kattlikzm Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Følger med TUV ja Tuv godkjent mellom 20mm-60mm. Tror det skal gå fint. Håper bare at dem ikke har blitt kjempe strenge på kontrollen etter de nye reglene. Skal også få tatt firehjulskontroll i løpet av neste uke, så får håpe at alt går bra.
Otis Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Såvidt jeg vet så er det eneste de kanskje stopper på er det her med å komme seg over en hindring på 800mm bred og 110mm høy. Var det ikke noe med det?
Kattlikzm Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Det skal den nok få til uten problemer . Skal ikke ha bilen super lav. Blir noe høyere enn den er nå
eriksen76 Skrevet Februar 7, 2014 Skrevet Februar 7, 2014 Har kjøpt inn black evolution, men har ennå ikke montert det. Noen som vet om dette settet går gjennom biltilsynet uten problemer? Er tross alt nye regler fra 1 januar 2014 angående Eu kontroll osv. Noen som vet om de er KJEMPE nazi på dette med senking? Har selv dette senkesettet, med papirer på hjulstillings kontroll samt TUV papirer var det ikke noe problem er kjempe fornøyd med det!
Kattlikzm Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Har selv dette senkesettet, med papirer på hjulstillings kontroll samt TUV papirer var det ikke noe problem er kjempe fornøyd med det! Endelig er det en som har dette settet til e46 ! Får jeg spørre hvordan kjørekomforten er? Akkurat nå har jeg vanlig senkefjærer, tror dem er av merke Cobra. Rister intenst til og med på de minste humpene. Hvordan er black evolution på dette? Og hvor lav har du senket bilen? Edit: Grunnen til at jeg er bekymret for godkjenning av settet er fordi en av de ansatte på Gsbildeler Oslo mente at det er veldig vanskelig å få det godkjent. Sa at dem er mye strengere. Edit 2: Fant forreste dette på bilforumet: Håper dem ikke har endret på regelværket siden da
eriksen76 Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Kjørekomforten er jeg veldig fornøyd med, har senket 32cm fra nav til hjulbue (sedan) det er slikt at det ikke blir noe "luft" rundt hjulene ikke alltid jeg får en finger inn mellom felg å hjulbue. Men det subber ikke! (har 235/35 19" felger) Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kattlikzm Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Flotte saker! Har ingen peiling på hvor lav bilen min er senket, men vet at jeg har omtrent 10 cm bakkeklaring . Ser flott ut på sommeren, men er forferdelig å kjøre med på vinter! Ser virkelig frem til å få hevet bilen nå. Skal slenge på mtech 2 fanger i samme slengen Så dette blir bra! Har du forresten noen bilder av høyden på Bmwen din du kunne vist meg?
Kattlikzm Skrevet Februar 8, 2014 Skrevet Februar 8, 2014 Nydelig bil! Har prikk lik farge (orientblau), men bare i Coupe . Fikk du forresten godkjent felgene i vognkortet? Har Hartge Replica Classic i 235/35-19" Random question: Kjøpte inn mtech2 fanger igår. Lakkerer man hele fangeren? eller skal plast listene forbli sorte? Kunne du sjekke opp dette på fangeren din er du snill? Skal sendes til lakkering iløpet av neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå