vetu03 Skrevet Januar 27, 2014 Share Skrevet Januar 27, 2014 Hei Driver da å lurer litt på Coilovers til E39n og lurer da på om noen har noen de er fornøyd med av den litt rimeligere typen. Har selv bilstein og KW og diverse på andre biler men vil nå gå for noe rimeligere da jeg ikke skal legge så mye penger i denne bilen og heller prøve å fullføre andre prosjekter:) Noen av de jeg har sett på: -Supersport -FK -JOM -Vmaxx -TA Technix -HD? Bare kom med forslag om dere vet om andre. Boen som er fornøyd med noen av disse? Mvh Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Hvilke sett har folk mest tro på eller best erfaring med av TA Technix og Supersport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 Syns jom var elendig på e90 og supersport bra til prisen på e46. Tror jeg selv har noen ta technix til min e39, kjøpte disse for ingenting av en kompis men har ikke prøvd dem ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Januar 29, 2014 Share Skrevet Januar 29, 2014 http://bimmers.no/topic/776816-interesse-for-partikj%C3%B8p-av-st%C3%B8tfangere/ Verdt og sjekke ut om du er int i coilovers:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 Syns jom var elendig på e90 og supersport bra til prisen på e46. Tror jeg selv har noen ta technix til min e39, kjøpte disse for ingenting av en kompis men har ikke prøvd dem ennå. Står vel nå mest mellom Supersport og Ta Technix, da jeg hsr kommet over noen sånne. Bare litt usikker Noen som vet om det er noen forskjeller på demperne på e39? Siden man må oppgi reg nr , eller er det likt på alle? Litt skummelt å kjøpe av noen privat da om de ikke har bestilt til samme bil likssom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Januar 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2014 http://bimmers.no/topic/776816-interesse-for-partikj%C3%B8p-av-st%C3%B8tfangere/ Verdt og sjekke ut om du er int i coilovers:) Se der ja. Nice Trenger egentlig en ny frontfanger også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Januar 30, 2014 Share Skrevet Januar 30, 2014 Tror og håper det er nokså likt på alle, det jeg har liggende er egentlig til en 520/528i sedan, men nokså sikker på det passer foran, bak passer det selvfølgelig ikke på min da det er touring med luftfjæring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 så hva ble det til av coilovers. driver og ser etter coilovers til min e39 sedan selv. og lurer på hva jeg skal velge . har jo blitt en del og velge mellom . update? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 Har nettopp montert JOM på min e39. Men ikke kjørt noe med det enda, Høyden ble ok. Virker litt mykt, virker mer behagelig enn stivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_roadkill Skrevet Mars 13, 2014 Share Skrevet Mars 13, 2014 si fra hva du syns når du har kjørt den.. senka du den helt i bånn ? bilde og dim på felg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Her er coilovers skrudd i bunn framme og har fortsatt litt og gå på bak. Men kan fjerne hjelpefjør fremme og justere mer ned. 18" felger. Bilen ble ganske stumpete synes jeg.. Men har ikke prøvd e39 med andre coilovers så.. Man får selvsagt det man betaler for, men synes det ble bra stivt. Har ikke testet så mye i svinger da det selvsagt begynte å snøve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 15, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2014 Har ikke handlet enda jeg. Men tror det blir supersport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Hvorfor ikke investere i litt kvalitet? FK Silverline X f.eks. Høyde og hardhetsjustering, rustfritt stål, koni dempere, TUV, Tysk kvalitet. Parts24 importerer de sikkert for deg, til en fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Sikkert ikke dumt om man ikke har stramt budsjett:) har forøvrig hatt silverline x på en Omega.. Bedre med at man kan justere stivhet, men om man først skal invistere ville jeg kjøpt kW eller bilstein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2014 Helt enig med Skulebollen. Om jeg skulle innvestert i kvalitet hadde jeg kjøpt KW eller Bilstein eller noe sånt. Da jeg har dette på flere biler fra før av og ingen tvil jeg er kjempe fornøyd med begge. Men grunnen til at jeg går for noe billig nå er for at jeg ikke har planer om å legge ned store summer i denne bilen som kun er bruksbil/vinterbil og jeg heller bruker penga på de andre prosjekta mine. Og supersport er det faktisk KW som lager. C Men skjønner jo hva du mener med hvorfor ikke kjøpe noe av kvalitet mår man først skal kjøpe noe. Hva er prisen på FK Silverline da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå